تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804781589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهواره مهمترین تهدید فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی: ماهواره مهمترین تهدید فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است بیرجند - ایرنا - مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن از طریق ماهواره کانون خانواده ها را هدف قرار داده گفت: ماهواره مهمترین تهدید فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، سیاسی و اقتصادی برای کشور است.


ˈ محمد ثقفیˈ در کمیته تبلیغی رسانه ای امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم باید بدانند که نگهداری، نصب و استفاده از ماهواره کاری غیر قانونی است.
وی با اشاره به اینکه علت گرایش مردم به استفاده از ماهواره متفاوت است افزود: تنوع فوق العاده و روز افزون شبکه ها، کیفیت تصویر، ارزانی و سهولت نصب و بهره برداری از ماهواره از جمله این دلائل می باشد لذا باید آگاهی مردم نسبت به آثار مخرب آن افزایش یابد.
وی ادامه داد: برنامه های ماهواره، خانواده بویژه جوانان را از درون تخریب می کند که در این راستا می توان توسط رسانه ها به تحلیل شبکه ها و تولیدات ماهواره پرداخت و اثرات مخرب آن را به مردم گوشزد کرد.
وی، پخش برنامه های نمایشی را از دلایل دیگر گرایش مردم به ماهواره ذکر کرد و گفت: در حال حاضر 35 درصد مخاطبان ماهواره به دنبال برنامه های نمایشی هستند.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: هم اکنون حدود 165 شبکه ماهواره ای در حال پخش سریال و نمایش های تلویزیونی هستند که 20 شبکه آن فیلم و سریال به زبان فارسی پخش می کنند.
ثقفی با اشاره اینکه فقط 40 شبکه در ماهواره به برنامه های کودک و نوجوان اختصاص دارد یادآور شد: بزرگترین شرکت های انیمیشن جهان به دنبال این هستند که سبک زندگی را از طریق انیمیشن به کودکان آموزش دهند.
وی، آگاهی از اخبار و تحلیل رویدادهای روز، آشنایی با زندگی مردم خارج از کشور، میل به آگاهی از مسائل پشت پرده دولت ها، پخش انواع برنامه های ورزشی، فرهنگی، مد لباس، آرایش و بهداشت را از جمله دلایل دیگر گرایش مردم به استفاده از ماهواره برشمرد.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 24 شبکه ماهواره ای به مسائل قومیتی و 120 شبکه به پخش موسیقی می پردازند گفت: ناکافی بودن اطلاعات عمومی موجب می شود مردم به ماهواره گرایش پیدا کنند لذا آگاهی بخشی به مردم از اهداف پخش برنامه های مختلف در شبکه های ماهواره امری ضروری است.
ثقفی ادامه داد: تذکر لسانی، تقبیح استفاده از ماهواره و آسیب های آن و کار در حوزه عفاف و حجاب از برنامه های کمیته تبلیغی رسانه ای امر به معروف و نهی از منکر استان طی سال جاری است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر خراسان جنوبی هم در این نشست با توجه به ماه مبارک رمضان بر توجه ویژه به مسائلی همچون روزه خواری، عفاف و حجاب و افطاری ساده در حوزه امر به معروف وی نهی از منکر تاکید کرد.
ˈ سید هادی موسوی زاهدˈ گفت: در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید نسبت به تذکر لسانی در برابر ناهنجاری های اجتماعی از جمله روزه خواری اقدام کرد.
وی یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر ضامن حفظ ارزش ها و سبب پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی ازمنکر خراسان جنوبی با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف از عوامل موثر در خودسازی و تقرب به خدا است افزود: رعایت شئونات اسلامی در تمامی مکان های عمومی الزامی است.665

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن