تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819656488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمیان: فوتبال از نظر دوپینگ پاک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: منفی شدن 38 نمونه تست دوپینگ هاشمیان: فوتبال از نظر دوپینگ پاک است خبرگزاری پانا: رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: منفی شدن 38 نمونه، مهر تائیدی بر پاک بودن فوتبال کشور از نظر دوپینگ است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۹ تير ساعت 12:15



به گزارش خبرگزاری پانا، احمد هاشمیان گفت: 38 نمونه تست کنترل دوپینگ از ابتدای تشکیل اردوهای تیم ملی فوتبال تا آخرین مسابقه مقابل بوسنی که شامل نمونه های خون و ادرار بود از بازیکنان گرفته شده که طبق اعلام آزمایشگاه، تمامی تست ها منفی است و این امر مهر تائیدی بر پاک بودن فوتبال کشور از نظر دوپینگ است.
وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان کشور در رقابتهای داخلی به شدت تحت مراقبت بوده و با کوچکترین موارد تخلف، برخورد قانونی صورت می گرفت و با توجه به حجم نمونه گیری های انجام شده در سطح لیگ برتر فوتبال کشور و از همه مهمتر فرهنگ سازی و آموزش موثری که به تک تک بازیکنان حاضر در لیگهای رده سنی فوتبال کشور ارائه شد، شکر خدا شاهد حضوری پاک از نظر دوپینگ در کلیه رقابتهای قاره ای و جهانی در رشته های فوتسال، فوتبال ساحلی،فوتبال هستیم. درکنار افتخارات بزرگی که تیم های کشورمان در رقابتهای بین المللی کسب کرده اند و از جمله بازیهای شایسته ای که بازیکنان در جام جهانی داشتند که موجبات غرور و افتخار مردم کشور را فراهم کرد و همچنین  رعایت اصول رفتار ورزشی و جوانمردانه که از جمله آنها عدم استفاده از موارد نیروزا است نیز به کارنامه افتخار آمیز فوتبال کشور، می توان اضافه کرد.
رئیس کمیته پزشکی در پایان گفت: امیدوارم باتوجه به تلاشهای شبانه روزی که در جهت پاک نگه داشتن محیط فوتبال از پدیده شوم دوپینگ صورت می گیرد از این حیث همواره چه در سطوح داخلی و چه قاره ای و جهانی سربلند باشیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن