تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819656010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دروازه بان تیم ملی نیجریه: هراسی از فرانسه نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014 دروازه بان تیم ملی نیجریه: هراسی از فرانسه نداریم تهران - ایرنا- دروازه بان تیم ملی فوتبال نیجریه در آستانه بازی با فرانسه در مرحله حذفی جام جهانی 2014 گفت که تیمش از رویارویی با فرانسه هراسی ندارد.


نیجریه تیم بعد از صعود از گروه ششم جام جهانی تلاش می کند برای نخستین بار به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها راه یابد. اتفاقی که از نظر وینسنت انیما خیلی هم دور از ذهن نیست.
وی در این باره در مصاحبه با روزنامه فرانسوی زبان اکیپ گفت: ما می توانیم فرانسه را شکست بدهیم. ما فرهنگ فوتبال را داریم . این با زندگی ما عجین شده است. ما برای این منظور تلاش می کنیم و باید به دنیا نشان دهیم که توانایی موفقیت را داریم.
این بازیکن 31 ساله افزود: فرانسه از مدعیان قهرمانی است ولی امکان هر اتفاقی وجود دارد. قبل از مسابقات گفته بودم که بازی با آنان آرزوی من است. صادقانه بگویم، ما به خودمان اعتماد داریم.
انیما که دروازه بان 93 بازی تیم ملی نیجریه بوده است همچنین در مورد کاپیتانی و مسوولیتی که بر شانه هایش قرار دارد، اظهار داشت: کاپیتان بودن یکی از مهم ترین چیزها در دنیا است. نمی دانم این در فرانسه به چه معناست. ولی در نیجریه به معنای آن است که شما تیم را بر شانه های خود حمل می کنید. اگر همه تیم خوب باشند، مورد تحسین قرار می گیرید و در غیر این صورت سرزنش می شوید.
دو تیم فرانسه و نیجریه امشب (دوشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف هم می روند.
ورزشی**1210**9126

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن