تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهندسان در صنعت ساختمان خلاقیت و نوآوری داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان آیت الله نورمفیدی تاکید کرد:
مهندسان در صنعت ساختمان خلاقیت و نوآوری داشته باشند
گرگان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان تاکید کرد: مهندسان در صنعت ساختمان خلاقیت و نوآوری داشته باشند.



به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در نشست صبح دوشنبه با اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، ، مهمترین ناظر بر عملکرد انسان را خدا معرفی کرد و گفت: نظارت خداوند متعال بالاتر از هر چیزی است و همه اقشار جامعه در هر شغلی که هستند باید به آن توجه داشته باشند. وی با اشاره به آیات قرآن افزود: هرکسی به اندازه کار نیکی که می کند پاسخ دریافت می کند و به همان اندازه  اگر کار خطایی انجام دهد سزایش را می بیند. وی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی استان باید در خلاقیت و نوآوری پیشرو باشد، نباید فقط از افکار دیگران استفاده کرد بلکه باید  نظام استان محور صادرات فکر و نوآوری در صنعت ساختمان باشد. امام جمعه گرگان با ابراز نگرانی از ساخت و سازهای بی رویه در زیارت گفت: متاسفانه هیچ معیار و ملاکی برای  جلوگیری از خرابی در محیط این روستا وجود ندارد. وی با اشاره به لزوم بکارگیری پیمانکاران بومی از استفاده بی رویه از نیروهای خارج استان انتقاد و بر عدم خروج سرمایه های استان از منطقه تاکید کرد. رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز با ارائه گزارشی از وضع فعلی سازمان گفت: نظام مهندسی استان دارای 7 هزار عضو می باشد که تعداد سه هزار و 300نفر از آنها دارای پروانه اشتغال هستند. علیرضا میرزایی تاکید کرد: سازمان به دنبال ارائه خدمات مناسب تر است، ارکان سازمان اهم از شورای انتظامی و کمیته های تخصصی و سایرین به دنبال کمک به حل مشکلات و افزایش بهره وری در روند اجرایی هستند. حجت الله عامری نایب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و عضو هیات مدیره استان نیز در این دیدار با ابراز نارضایتی از آن چه پیرامون شهر گرگان به خصوص جاده ناهارخوران می گذرد، افزود: نباید کار به جایی برسد که ناهارخوران به عنوان نماد گرگان به دلیل ساخت و سازهای بی رویه در دسترسی مردم و مسافران خلل ایجاد کند.


۱۳۹۳/۴/۹ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن