تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814872536




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر کس داعش را دوست نداشته باشد، روزه اش باطل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فتوای جدید تروریستها: هر کس داعش را دوست نداشته باشد، روزه اش باطل است تهران - ایرنا - یکی از خطیبان و ائمه جماعت گروه تروریستی و تکفیری ˈداعشˈ در شهر ˈالبابˈ سوریه ادعا کرد: هر کس از داعش بیزار باشد، روزه اش باطل است و پذیرفته نمی شود .


به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری ˈالمسلةˈ عراق، یکی از امامان جماعت گروه تروریستی و تکفیری داعش در یکی از مساجد شهر الباب سوریه در استان ˈحلبˈ گفت: هر کس از داعش نفرت داشته باشد ، روزه اش باطل است و پذیرفته نمی شود .
گروه تروریستی داعش با حمله به شهرهای عراق و سوریه تاکنون هزاران نفر از شهروندان بی گنان و غیر نظامی این دو کشور را بدون دلیل قتل عام کرده و اماکن مذهبی ادیان مختلف را ویران و یا به آتش کشیده اند .
این سرکرده داعشی با مقایسه و هم تراز دانستن علاقه به داعش و نماز افزود: کسانی که نماز نمی خوانند، روزه شان پذیرفته نمی شود و هر کس داعش را دوست نداشته باشد نیز روزه اش پذیرفته نیست و کسانی که چنین ویژگی هایی را (علاقه به داعش ) ندارند، خود را با روزه گرفتن خسته نکنند، زیرا تنها بهره ای که از روزه می برند ، تشنگی و گرسنگی است .
داعش به صادر کردن فتاوای عجیب و غریب معروف است و اخیرا سرکرده های این گروه در ˈموصلˈ گفته اند که زنان بدون محرم حق بیرون رفتن از خانه ندارند .
خاورم **2041**1651

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن