تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819007944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به تور ایران نمره قبولی می‌دهم/ در بازی‌های آسیایی مچ دوپینگی‌ها گرفته می‌شود!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > سایر حوزه ها قادر میزبانی در گفتگو با مهر:
به تور ایران نمره قبولی می‌دهم/ در بازی‌های آسیایی مچ دوپینگی‌ها گرفته می‌شود!
قهرمان بیست و نهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران با بیان اینکه به این تور نمره قبولی می‌دهد تاکید کرد: متاسفانه در مسابقات داخلی و به خصوص انتخابی تیم آزمایش‌های دوپینگ کاملا ابتدایی است و چیزی را نشان نمی‌دهد و اگر سخت‌گیری نکنند در بازی‌های آسیایی مچ خیلی‌ها گرفته می‌شود.



قادر میزبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رقابتهای تور بین‌المللی ایران (آذربایجان) خاطرنشان کرد: به نظرم ایراد خاصی در برگزاری این تور وارد نبود. امتیازات این تور افزایش یافته بود و برای همین تیم‌های خوبی به ایران آمده بودند و همه هم به دنبال پیراهن طلایی بودند تا امتیازات را بین 10 نفر خود تقسیم کننند. وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم پتروشیمی نتوانست عنوان نخست را کسب کند، گفت: ما در مسابقات برون مرزی حضور داشتیم و همه تیم پتروشیمی را می‌شناختند و روی ما آنالیز کرده بودند. به نظرم از همان ابتدای کار فشار زیادی برای روی تیم ما وجود داشت و همه می‌گفتند شما اول می‌شوید. کنترل مسابقه و حریفان فشار زیادی به ما وارد کرد و در دو مرحله سربالایی کاملا خسته بودیم. از طرفی برخی تیم‌های داخلی مثل پیشگامان شناخت زیادی روی ما داشت و به همین خاطر با اختلاف اندکی عنوان تیمی را از دست دادیم. این رکابزن باسابقه کشورمان درباره مقایسه تور ایران با دیگر تورهای معتبر در آسیا بیان کرد: نمی‌شود مقایسه کرد. تور لانکاوی از دیگر تورهای آسیا فاصله گرفته است. تور چین هایلک هم کلاس بالایی دارد و تور ژاپن نیز در شرایط خوبی است چرا که زیر ساخت‌های خوبی دارند. به نظرم تور ایران ایرادی نداشت و من به آن نمره قبولی می‌دهم. میزبانی با ابراز امیدواری برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون تصریح کرد: امسال در مسابقات حضور دارم ولی به خاطر شرایط سنی به نوعی خط قرمزها را رده کرده‌ام. امیدوارم که در بازی‌های آسیایی شرکت کنم و بتوانم افتخار کسب کنم تا فصل را به خوبی پایان برسانم. عضو تیم پتروشیمی تبریز درباره کنترل دوپینگ در این رشته بیان کرد: متاسفانه در این رشته کنترل دوپینگ خوب نیست و دوپینگ خیلی شایع شده است. اطلاعات به راحتی از طریق اینترنت در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد و آنطور که باید و شاید در مسابقات کنترل نمی‌شود. وی افزود: تست‌های دوپینگ در ایران کاملا پیش پا افتاده است و با این شرایط مچ خیلی‌ها در بازی‌های آسیایی گرفته می‌شود. فدراسیون باید یک برنامه‌ریزی خوب داشته باشد تا بتواند جلوی تخلفات را بگیرد. برخی‌ها در مسابقات انتخابی تیم ملی به راحتی دوپینگ می‌کنند و با آنها برخوردی صورت نمی‌گیرد.      


۱۳۹۳/۴/۹ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن