تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کواچ: لهستان ضعیف نبود، والیبال ایران قدرتمند است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ جهانی والیبال؛ کواچ: لهستان ضعیف نبود، والیبال ایران قدرتمند است تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه لهستان تیم ضعیفی نیست، گفت: والیبال ایران یکی از تیم های برتر جهان است و نباید شکست حریفان را به ضعف آنان ربط داد.


به گزارش ایرنا، اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دیدار با لهستان افزود: زمانی که به نشست خبری آمدم بسیار خوشحال بودم اما یک خبرنگار سوال پرسید که چرا لهستان ضعیف شده است. به تیم من احترام بگذارید چون امشب عالی بازی کردند.
وی افزود: لهستان چند روز قبل سه بر صفر برزیل را شکست داد اما کسی نمی گوید که لهستان تیم قدرتمندی است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: طبیعی است که مردم ایران خوشحال باشند. زمانی که تیم ما انقدر خوب بازی می کند نباید بگویید که لهستان ضعیف کار کرد و ما توانستیم به پیروزی برسیم.
وی تصریح کرد: لهستان امشب بسیار خوب کار کرد به خصوص در زدن سرویس. امشب به حرف همیشگی من رسیدید که در تیم خود 15 بازیکن در سطح بسیار بالا داریم.
بازیکنان خوبی دارم و با کمک آنها توانستم در زمان هایی که تیم عقب می افتاد نتیجه را به سود خود تغییر دهیم.
کواچ خاطر نشان کرد: زمانی که در دو مسابقه اول لیگ جهانی شکست خوردیم هیچکس به تیم ما باور نداشت. نگاه جهان با نتیجه ای که به دست آورده ایم به والیبال ایران تغییر می کند. برای این دستاورد خیلی خوشحالم و از بازیکنانم که چنین نمایش خوبی ارائه دادند تشکر می کنم.
وی در باره ادامه برنامه های تیم ملی گفت: نخستین برنامه ما بعد از این بازی این است که در دو بازی که در لهستان داریم نتیجه خوبی کسب کنیم چون برایم مهم است که به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم. طرز تفکر بازیکنان نیز باید به فکر من نزدیک شود که بدانند هیچگاه به پایان راه نرسیده ایم.
سرمربی تیم ملی والیبال افزود: ضرب المثلی وجود دارد که می گوید یک فرد برای بردن زاده شده اما من به آن اعتقاد ندارم و می دانم که برای موفقیت همیشه باید تلاش کرد. در نخستین تمرینی که با بازیکنان داشتم گفتم که باید به همه تیم ها احترام بگذاریم و از هیچکس نترسیم.
تیم ملی والیبال ایران با شکست سه بر صفر لهستان در دومین دیدار هفته ششم موفق به کسب جواز حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی شد.
ورزشی(3)**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن