تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820098912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعطيلي بيمارستان راسک به علت عدم مجوز استخدام نيرو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۵۸ب.ظ)
معاون پشتيباني دانشگاه علوم پزشکي زاهدان عنوان کرد؛ تعطيلي بيمارستان راسک به علت عدم مجوز استخدام نيرو معاون پشتيباني دانشگاه علوم پزشکي زاهدان اظهار داشت: بهر‌ه‌برداري از بيمارستان 32 تختخوابي شهرستان راسک در جنوب استان که بيش از يک سال و نيم از تاسيس آن مي گذرد در گروي تامين و جذب نيروي انساني است.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر اسحق علي صابري بيان داشت: اين بيمارستان در حال حاضر به دليل نداشتن مجوز جذب و استخدام نيرو تعطيل است.
صابري گفت: در راستاي تجهيز اين بيمارستان تعداد 4 واحد مسکن به منظور اسکان متخصصان احداث شده است و احداث 4 واحد ديگر نيز در دستور کار قرار دارد که به دليل کمبود اعتبار در حال حاضر اين طرح نيمه تمام باقي مانده است.
وي همچنين از تجهيز مرکز بهداشتي و درماني 10 تختخوابي گلمورتي در جنوب استان خبر داد و گفت: اين پروژه در حال حاضر با 85 درصد پيشرفت فيزيکي در مرحله رنگ آميزي قرار دارد.
وي ادامه داد: اين مرکز بهداشتي و درماني با زير بناي يک هزار و 400 متر تا پايان شهريور امسال تکميل و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.
صابري همچنين از اتمام عمليات ساختماني در بيمارستان جديد نيکشهر خبر داد و افزود: از محل اعتبارات دانشگاه نسبت به خريداري دستگاه هاي اکسيژن ساز، انتقال خط برق مجزا و ژنراتور برق اضطراري اقدام شده است
وي اظهار داشت: از آنجا که تعداد 12 متخصص بايد به صورت شبانه روزي در اين بيمارستان حضور داشته باشند لذا احداث و ساخت مسکن متخصصان در اين بيمارستان ضرورت دارد و بايد در دستور کار قرار گيرد.
صابري بيان داشت: مرکز بهداشتي و درماني مهرستان نيز بيش از 90 درصد پيشرفت فيزيکي دارد که پيش‌بيني مي‌شود تا يک ماه آينده تکميل و به بهره‌برداري برسد.
وي همچنين در خصوص روند احداث بيمارستان ميرجاوه نيز گفت: پروژه اجرايي احداث بيمارستان ميرجاوه در مرحله فسخ پيمان است و به زودي کار واگذاري اين پروژه به پيمانکار جديد انجام و عمليات احداث آن از سر گرفته خواهد شد.
صابري از احداث 6 واحد مسکوني متخصصان در چابهار و 3 واحد در شهرستان خاش از جمله پروژه هاي در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکي ياد کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن