تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197529




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربیان تیم ملی کشتی از خانواده یکی از قربانیان طوفان تهران دلجویی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مربیان تیم ملی کشتی از خانواده یکی از قربانیان طوفان تهران دلجویی کردند تهران - ایرنا - جمعی از اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با حضور در بهارستان اسلامشهر از خانواده یکی از قربانیان طوفان تهران دلجویی کردند.


به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، نمایندگان جامعه کشتی کشور در دیدار با خانواده مرحوم اسدالله باقری که در جریان طوفان خردادماه تهران به دیار باقی شتافت ضمن دلجویی از ایشان در جریان مسائل و مشکلات آن ها قرار گرفتند.
بر اساس اعلام خانواده مرحوم باقری، نامبرده دارای چهار فرزند از جمله دو فرزند شیرخوار است که پس از به وجود آمدن این حادثه تاکنون هیچ مرجع رسمی از جمله پیمانکار کارگاه ساختمانی متوفی به ایشان کمکی نکرده اند.
نمایندگان جامعه کشتی در این دیدار بر حمایت و کمک های مادی و معنوی به خانواده متوفی در حد توان تأکید کردند.
احد پازاج سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، رضا لایق مربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان، عبدالله چمن گلی و حمید باوفا سرمربی و مربی تیم کشتی فرنگی جوانان، سعید شیرزاد مربی تیم ملی کشتی فرنگی و جمعی از کشتی گیران، به نمایندگی از جامعه کشتی کشور در این دیدار حضور داشتند.
روز 12 خرداد ماه طوفانی که گفته می شود در ۵۰ سال اخیر بی سابقه بوده با سرعت حدود ۱۱۰ کیلومتر در ساعت پایتخت را درنوردید و موجب بروز خسارت به دکل های مخابراتی، تزیینات شهری، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، خودروهای عبوری و کشته شدن پنج نفر شد.
همچنین در جریان این حادثه، ۵۸ نفر از شهروندان تهرانی مصدوم شدند.
ورزشی(1)**1067**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن