تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819098072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته زنان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته زنان آغاز شد تهران - ایرنا - دور جدید تمرینات تیم ملی کاراته زنان ایران با حضور 10 کاراته کا از صبح امروز (یکشنبه) در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.


به گزارش ایرنا ، نایب رییس زنان فدراسیون کاراته با اعلام این خبر گفت: کادر فنی تیم ملی کاراته زنان برای حضور توانمند زنان تیم ایران در بازی های آسیایی اینچئون و مسابقات جهانی برمن آلمان حدود 21 اردو تعریف کرده اند که شش مرحله از آن تا پیش از مسابقات دانشجویان جهان و مرحله سوم کاراته جهانی (کاراته وان ) اندونزی برگزار شده است.
عشرت شاه محمدی حضور کاراته کاهای زن ایران در مسابقات دانشجویان جهان و همچنین حضور در رقابت های کاراته وان اندونزی را عامل موثر در ارتقا آمادگی تیم ملی کاراته زنان دانست و گفت: امیدوارم با توجه به حضور در این رقابت ها و برنامه اردویی خوبی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده است، زنان بتوانند با قدرت در مسابقات اینچئون شرکت کرده و سپس راهی رقابت های جهانی آلمان شوند.
تیم ملی کاراته زنان ایران در نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان موفق به کسب یک طلا، یک نقره و دو برنز شده اند، ضمن اینکه این تیم توانست در مسابقات کاراته وان اندونزی نیز یک مدال طلا، دو نقره و سه برنز را از آن خود کند.
شاه محمدی ادامه داد: مهم ترین رقبای ایران در بازی های آسیایی اینچئون کاراته کا های ژاپن، قزاقستان و چین هستند و باید کاراته کاهای زن ایرانی به درجه ای از آمادگی فنی و توان جسمانی برسند که بتوانند در مقابل سخت ترین حریفان از ژاپن بازی های خوبی ارایه کرده و مدال های رنگارنگ کسب کنند.
نازنین دوستی،سحر کرجی، فاطمه چالاکی، شیما آل سعدی، رزیتا علیپور، طراوت خاکسار، پگاه زنگنه، مریم کبیری، حمیده عباسعلی و الهه رضازاده نفرات دعوت شده به این اردو هستند و به گفته شاه محمدی از مجموع این نفرات ایران چهار فرصت یا سهمیه برای حضور در هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون در اختیار دارد که براساس خواست کمیته فنی می تواند از بین کاتا کاران یا کومیته رو ها باشد.
هفدهمین دوره بازی های آسیا 28 شهریور ماه تا 12 مهرماه در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می شود و مسابقات جهانی کاراته برمن آلمان نیز آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
ورزشی (2)**1828**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن