تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819011785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس انجمن سینمای جوان هرمزگان با هم اندیشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران خبر داد: رییس انجمن سینمای جوان هرمزگان با هم اندیشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب می شود خبرگزاری پانا: حبیب ایل بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران از تعیین ریاست این انجمن در هرمزگان با هم اندیشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۸ تير ساعت 12:07



به گزارش خبرگزاری پانا، حبیب ایل بیگی در حاشیه گردهمایی فیلم سازان و عکاسان هرمزگانی گفت: انتخاب مدیر و روسای انجمن سینمای جوان استان ها یکی از دغدغه های مهم ماست و به منظور تعامل انجمن با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که نماینده وزرات ارشاد در استان هاست و ایجاد همدلی بیشتر روسای انجمن ها با همفکری آنها انجام می شود.
وی انجمن سینمای جوانان کشور را یک انجمن کاملا مستقل دانست و افزود: در انتخاب روسای انجمن های استانی به منظور افزایش فعالیت انجمن و رسیدن به اهداف تعیین شده، این كار با تعامل و نظارت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.
ایل بیگی با بیان اینکه در برخی استان ها ریاست انحمن تعیین شده است، خاطرنشان کرد: در استان هایی که اختلاف بین فعالان این حوزه کمتر بود، این کار انجام شده است، اما در شهرهایی که اختلاف بین فیلمسازان و هنرمندان این حوزه زیاد باشد، کار ما برای انتخاب رییس نیز سخت می کند.
رییس انجمن سینمای جوانان ایران از هرمزگان به عنوان یکی از استان هایی نام برد که انتخاب رییس انجمن سینمای جوان آن با چالش روبروست.
وی افزود: افراد معرفی شده برای تصدی ریاست این انجمن در استان ها، باید علاوه بر توان مدیریتی، از تخصص لازم در عرصه فیلم سازی نیز برخوردار باشند.
ایل بیگی از پیشکسوتان و فعالان حوزه فیلم و عکس هرمزگان خواست با کنار گذاشتن اختلافات و با نظارت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فرد یا افرادی که مورد قبول اکثریت این حوزه باشد برای تصدی ریاست انجمن سینمای جوان استان معرفی کنند.
این فعال حوزه فیلم در ادامه با بیان اینکه صرف برگزاری جشنواره نه تنها مشکلی از مشکلات جوانان هنرمند حل نمی کند، بلکه هزینه های بیهوده ای به متولیان فرهنگ و هنر در استان ها تحمیل می كند، تصریح کرد: انجمن سینمای جوانان ایران با 30 سال سابقه و تجربه برگزاری یکصد جشنواره منطقه ای در کشور با تایید معاونت سینمایی به عنوان متولی برگزاری جشنواره های فیلم کوتاه و عکس در کشور تعیین شده است و جشنواره هایی که با استانداردهای این انجمن مطابقت نداشته باشد، مورد تایید نیست.
رییس انجمن سینمای جوانان ایران یادآور شد: بجای برگزاری جشنواره هایی که تاثیر چندانی در حمایت از فیلم سازان ندارد، باید با سرمایه گذاری در تولید و آموزش، زمینه ساخت فیلم های تاثیرگذار فراهم شود.
ایل بیگی افزود: فردی سوابقی در حوزه سینما داشته باشد از نظر ما مناسب داوری جشنواره های فیلم کوتاه نیست، زیرا چنین جشنواره هایی بیشتر با هدف آموزش برگزار می شوند در حالی که سینماگران بیشتر به صورت حرفه ای به کارها نگاه می کنند.
رییس انجمن سینمای جوانان ایران ادامه داد: پس از برگزاری گردهمایی های استانی، چهار جشنواره منطقه ای برنامه ریزی شده است که این جشنواره ها با هدف آشنایی هنرمندان استان ها با یکدیگر و ایجاد  فضای تعامل، تبادل نظر و ارتباط فرهنگی و هنری بین آنان برگزار می شود.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن