تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802151176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشتی‌گیران قم برابر فرنگی‌کاران مرکزی به پیروزی رسیدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم در راه حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی کشور/
کشتی‌گیران قم برابر فرنگی‌کاران مرکزی به پیروزی رسیدند
قم - خبرگزاري مهر: نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از پیروزی کشتی‌گیران قم مقابل حریفان اراکی خود در راه کسب آمادگی برای حضور پرقدرت در پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.



محسن وزیری در گفتگو با خبرنگار مهر، تصريح کرد: کشتی‌گیران رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان فرنگی استان قم این روزها به صورت کاملاً جدی و با تدارکاتی مناسب برای حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی میادین داخلی و برون مرزی مهیا می‌شوند. وی اضافه کرد: به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت‌های مهم پیش‌رو، برگزاری مسابقات تدارکاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت هیئت محسوب می‌شود که خوشبختانه در این بخش کشتی‌گیران قمی به خوبی توان خود را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. نایب رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه موفقیت کشتی قم نتیجه سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه است، بیان کرد: در ادامه برنامه‌ریزی هیئت برای حمایت از رده‌های سنی پایه، هم‌اکنون تیم‌های نوجوانان و نونهالان قم با جدیت در تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی به سر می‌برند. وی ادامه داد: به همین منظور تیم‌های کشتی فرنگی نونهالان و نوجوانان استان قم در تعاملی که با هیئت کشتی استان مرکزی داریم راهی این استان شدند و با حضور در شهر اراک در دیدارهای تدارکاتی برابر کشتی‌گیران استان مرکزی در هر دو رده سنی به میدان رفتند و در نهایت برتری به نفع کشتی‌گیران قم رقم خورد. وزیری اضافه کرد: مصاف کشتی‌گیران قمی با حریفان اراکی خود در رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان بر روی دو تشک برگزار شد که خوشبختانه برای تیم‌های هر دو رده سنی قم محک بسیار مناسبی بود و حالا فرنگی‌کاران هر دو رده سنی آماده حضور در مسابقات قهرمانی کشور هستند. وی بیان داشت: تیم‌های کشتی فرنگی این دو رده سنی از قم و مرکزی در اوزان مختلف هر دو رده در مجموع مسابقات جذابی برگزار کردند که در پایان، این کشتی‌گیران آینده‌دار قمی بودند که موفق شدند با نتایج بسیار خوب برتری رقابتی در اوزان و رده‌های سنی مختلف را به خود اختصاص بدهند. نایب رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: رقابت کشتی‌گیران قم و مرکزی در رشته فرنگی در حضور علاقمندان به کشتی برگزار شد و دو تیم در رشته کشتی فرنگی با یکدیگر به رقابت پرداختند که برتری در مسابقه نونهالان دو تیم با حساب 6بر 4 از آن کشتی‌گیران قم شد و آینده داران کشتی قم در رده سنی نوجوانان نیز با کسب برتری 7 بر 3 نشان دادند که می‌توان همچون چهره‌هایی که الان در کشتی قم هستند و افتخارآفرینی می‌کنند، روی آنها نیز سرمایه‌گذاری انجام داد. وی در پایان تأکید کرد: تمام تدارکاتی که هیئت کشتی استان قم برای تیم‌های رده‌های سنی مختلف کشتی آزاد و فرنگی استان قم در نظر گرفته است، با این هدف است که کشتی‌گیران شایسته قم با بهترین شرایط در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور یابند.
 


۱۳۹۳/۴/۸ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن