تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نائب رئیس کمیته تخصصی مشارکت های مردمی مبارزه با مواد مخدر گیلان منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان
نائب رئیس کمیته تخصصی مشارکت های مردمی مبارزه با مواد مخدر گیلان منصوب شد
رشت – خبرگزاری مهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و رئیس کمیته تخصصی مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد این استان، نائب رئیس این کمیته در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را منصوب کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی " محمد احمدی پور " معاون استاندار " یونس رنجکش " سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان به این سمت منصوب شده است. در حکم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به رنجکش آمده است: امید است ضمن هماهنگی با دستگاه های عضو کمیته و برگزاری به موقع جلسات و پیگیری مصوبات کاربردی اقدامات موثری در راستای فعال سازی سازمان های مردم نهاد حوزه پیشگیری و درمان استان انجام شود. وی ادامه داد: در اجرای این فعالیت ها باید همگان شاهد بیش از پیش جنبش فراگیری پیشگیری و درمان اعتیاد در استان باشند.


۱۳۹۳/۴/۸ - ۱۱:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن