تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819427537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل زنجیره تعاونی با کیفیت مطالبه مردم بابل است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران نیاز آذری:
تشکیل زنجیره تعاونی با کیفیت مطالبه مردم بابل است
بابل - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بابل در مجلس، ایجاد زنجیره تعاونی با کیفیت و تشکیل تعاونیهای فراگیر در شهرستان را از مطالبات مردم منطقه بیان کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین نیازآذری صبح یکشنبه در شورای هم اندیشی مدیران رفاه استان، احداث درمانگاه شبانه روزی در امیرکلا و تاسیس شعبه سوم تامین اجتماعی را از دیگر نیازها و مطالبات مردم شهرستان بیان کرد. وی با بیان اینکه باید برای توسعه استان و جلوگیری از عقب ماندگی تلاش کرد گفت: در بحث اشتغال و زیرساختهای آن در تنگنا هستیم و نمی توانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم و از تمامی دستگاههای اجرایی می خواهیم این مهم جدی بگیرند. نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس توسط مدیران دستگاهها افزود: ما همیشه آماده شنیدن حرفهای کارشناسی مدیران و پیگیری آن از طریق مسئولین کشوری با هدف توسه استان هستیم که این ظرفیت بزرگی برای استان به شمار می آید. علی بابایی کارنامی مدیرکل تعاون مازندرا نیز با اشاره به فعالیت 400 تعاونی در شهرستان بابل گفت: تعاونی فراگیر افراد تحت پوشش بهزیستی با کمک اداره کل بهزیستی استان در شهرستان تشکیل می شود. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه تعاونی های در دست اجرا در این شهرستان باید فعال شوند خاطرنشان کرد: کیفیت اولویت اداره کل در تشکیل تعاونی هاست و مطمئنا به این نوع از تعاونی ها کمک شایانی خواهیم کرد. وی در ادامه به برخی از مشکلات بخش تعاون اشاره کرد و افزود: بحث پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در تعاونی ها که به صورت کاملا قانونی انجام می شود توانایی رقابت را برای تعاونی های پایین آورده است وبا توجه بهعدم ثبات و نوسانات قیمت ها  شاهد موجبت قیمت ها شده كه این مهم صدمه جدی به این بخش زده است.


۱۳۹۳/۴/۸ - ۱۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن