تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803365646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت بزرگترین میدان میوه وتره بار شمال کشور درآمل آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساخت بزرگترین میدان میوه وتره بار شمال کشور درآمل آغاز شد ساری- ایرنا- ساخت بزرگترین ومجهزترین میدان میوه وتره بار، سورتینگ وسردخانه فرامنطقه ای شمال کشور با سرمایه گذاری بخش خصوصی عصرشنبه در شهرستان آمل آغاز شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا در آمل، این طرح مهم زیربنایی در کیلومتر دو جاده آمل به محمودآباد در زمینی به مساحت 70 هزار مترمربع و با زیربنای 55 هزارمترمربع واقع شده، و به گفته ˈجمشید مرزبانˈ سرمایه گذار این طرح برای ساخت آن بیش از 440 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی دراین مراسم گفت: در وضعیت اقتصادی فعلی کشور که به تولید و تولید کننده کمتر توجه می شود،افراد علاقمند ودلسوز همچون سرمایه گذار این طرح به امر سرمایه گذاری واحد خدماتی ورفاهی مردم وارد میدان می شوند که واقعا ستودنی است و ضرورت دارد تا مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط با این امر به طور همه جانبه حمایت جدی داشته باشند.
ˈعزت الله یوسفیان ملاˈ، با بیان اینکه همه مسئولان دستگاه های اجرایی باید به دور از شعارزدگی در عمل از سرمایه گذاران حمایت کنند، افزود: بانک ها باید امنیت اقتصادی مردم راتامین کنند تا فردی که نیازمند است و به بانک مراجعه می کند، بانک بتواند مشکلات آنها را برطرف کند، اما متاسفانه بانک ها درمسیر دیگری حرکت می کنند.
وی اضافه کرد: الان تولید کننده ما دغدغه این را دارد که کالایی را که تولید کرده، باید فرصتی ایجاد کنیم تا کالای تولید شده بدون واسطه دراختیار مصرف کننده قرارگیرد تا بتوانیم به آن نقطه مطلوب رسید.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران هم که دراین مراسم گفت: ساخت بزرگترین ومجهزترین پروژه میدان میوه وتره بار در آمل طرح ارزنده ای است که این نوع اقدام ها نوید بخش، برون رفت مازندران وشهرستان آمل از معضلات ومشکلات تولید وصادرات محصولات کشاورزی خواهد بود.
ˈمحمد محمدپورعمرانˈ تصریح کرد: باتمام توان از این سرمایه گذارحمایت می کنیم و آنچه در توان داریم دریغ نخواهیم کرد چرا که استان مازندران نیازمند چنین پروژه های خدمات رسان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل هم به توانمندی های بالای شهرستان آمل در بخش صنعت وکشاورزی در مازندران اشاره کرد وگفت: هم اکنون حدود 46 درصد تولیدات صنعتی و 67 درصد صادرات مازندران متعلق به واحد های تولیدی فعال شهرستان آمل است و اجرای پروژه میدان میوه وتره بار شمال کشور درآمل، قطعا بر حجم صادرات و واردات شهرستان خواهد افزود.
ˈ سید جعفر رسولیˈ افزود: بزودی شهرستان آمل به منطقه ویژه ای اقتصادی تبدیل خواهد شد و وجود چنین مراکزی از ضروریات شهرستان در راستای عرضه محصولات بدون واسطه است.
وی تاکید کرد: راه اندازی این پروژه بزرگ نیارمند حمایت دارد و فرمانداری ودستگاههای مرتبط شهرستان آمل آمادگی هرگونه کمک برای راه اندازی سریع تراین پروژه را خواهند داشت.
مجری ساخت بزرگترین میدان میوه وتره بار شمال کشور درآمل گفت: این مجموعه در 183 باب حجره با متراژهای متفاوت 150 و 96 متر، 270 مترمربعی، 138 مترمربعی و95 مترمربعی است.
ˈجمشید مرزبانˈ افزود: امکانات طراحی وپیش بینی شده در ساخت بزرگترین ومجهزترین پروژه میدان میوه وتره باروسورتینگ وسردخانه فرامنطقه ای شمال کشور درآمل شامل، پارکینگهای بزرگ روباز برای خودروهای سبک وسنگین، فروشگاه های موادغذایی، رستوران، دستگاه های زباله سوز، سامانده تصفیه فاضلاب، مسجد، سرویس های بهداشتی وامکانات تفریحی، بانک با معماری مدرن و سنتی اجرا خواهد شد.
وی افزود: سورتینگ این مجموعه برای بسته بندی مکانیزه میوه وسایر مواد غذایی و هفت انبار بزرگ سردخانه برای نگهداری طولانی مدت وفاسد شدن محصولات کشاورزی ساخته می شود.
مجری ساخت پروژه میدان میوه وتره بار و صادرات محصولات کشاورزی آمل ابرازامیدواری کرد با بهره برداری از این مجموعه برای 300نفر به صورت مستقیم و 3 هزار نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
مرزبان، هدف از این سرمایه گذاری خود را کمک به بهبود شرایط عرضه بهتر وسالم تر محصولات کشاورزی تولید شده توسط کشاورزان منطقه و زمینه صادرات مستقیم وبدون واسطه دلالان اعلام کرد ویادآورشد: اولویت واگذاری حجره ها نیز به افرادی که دارای تخصص وتعهد کافی در این حرفه را دارند، خواهد بود.ک/3
7327/608

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن