تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813369259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جدایی خواهان طرفدار روسیه چهار ناظر اروپایی در اوکراین را آزاد کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جدایی خواهان طرفدار روسیه چهار ناظر اروپایی در اوکراین را آزاد کردند تهران - ایرنا - جدایی خواهان طرفدار روسیه در شرق اوکراین روز شنبه دومین گروه چهار نفره از ناظران سازمان امنیت و همکاری در اروپا را که در تاریخ 29 مه ( هشتم خرداد ) ربوده شده بودند آزاد کردند.


به گزارش خبرگزاری رویترز از دونتسک ، آزادی این چهار نفر که به دنبال آزادی گروه دیگری از ناظران سازمان امنیت و همکاری در اروپا در اوایل جمعه صورت گرفت پس از آن رخ داد که ˈ پترو پوروشنکو ˈ رئیس جمهوری اوکراین آتش بس برقرار شده را به مدت 72 ساعت تا دوشنبه شب تمدید کرد. این اتش بس ظاهرا پس از کشته شدن سه عضو ارتش اوکراین دریک حمله جدایی خواهان به قرارگاهی درشهر شرقی اسلاویانسک ، در معرض تهدید قرار گرفته بود.
یک خبرنگار چهار نفر -- سه مرد و یک زن -- را مشاهده کرد که توسط مردان به شدت مسلح به سمت ورودی هتلی در شهر شرقی دونتسک برده می شدند.
آنها پس از خارج شدن از اتومبیل با دیگر نمایندگان سازمان امنیت و همکاری در اروپا دست داده و سپس وارد هتل شدند.
گروههای ناظر سازمان امنیت و همکاری در اروپا بخشی از یک نیروی قوی 300 نفره اند که به منظور نظارت بر اجابت توافقنامه چهارجانبه ژنو در ماه آوریل با هدف خنثی ساختن بحران شرق اوکراین به این کشور اعزام شده اند.
جزئیات مربوط به بازداشت آنها هنوز مشخص نیست .
الکساندر بورودی نخست وزیر خود خوانده جمهوری خلق دونتسک گفت : در مجموع هشت نفر بازداشت شده بودند و ما نیز هشت نفر را آزاد کردیم . ˈ
مترجمام 1403/1859

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن