تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819097273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیروزی: ماندن کی روش در تیم ملی به سود فوتبال ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیروزی: ماندن کی روش در تیم ملی به سود فوتبال ایران است آبادان- ایرنا- ملی پوش سابق فوتبال ایران در خصوص ادامه همکاری کی روش با فدراسیون فوتبال ایران گفت: کی روش به شناخت خوبی از فوتبال ایران رسیده و ماندنش در تیم ملی به سود فوتبال ایران خواهد بود.


ˈ علی فیروزی ˈ شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا کی روش را یک مربی تاثیرگذار در تیم ملی خواند و افزود: نمی توانیم کارنامه این مربی بزرگ را نادیده بگیریم.
وی اظهار کرد: کی روش در چند سال گذشته با بازیکن سالاری جنگید و روی اصول خود پافشاری کرد؛ کاری که شاید یک مربی ایرانی نمی کرد.
ملی پوش سابق فوتبال ایران افزود: کی روش براساس تفکرات خود بازیکنان را انتخاب کرد و فکر می کنم توانست تاثیر مثبتی در فوتبال ایران داشته باشد.
وی گفت: برخی از بازیکنان تیم ملی که در جام جهانی حضور داشتند شاید یک سال یا بیشتر در تیم باشگاهی خود بازی نکرده بودند اما کی روش به بهترین شکل از آنها استفاده کرد.
فیروزی اضافه کرد: ماندن این مربی خیلی بهتر از رفتنش است زیرا قطعا می تواند در آینده تغییرات مثبتی در تیم ملی به وجود آورد.
وی گفت: کی روش با ایجاد انقلاب در فوتبال ایران برای فوتبال ما شخصیت سازی کرد و حیف است او را از دست دهیم.
ملی پوش سابق فوتبال ایران افزود: تیم ملی شش ماه دیگر باید در جام ملت های آسیا به میدان برود و اگر بدنبال قهرمانی در این رقابت ها هستیم نباید اکنون تغییر و تحولی ایجاد کنیم.
وی اظهار کرد: شش ماه زمان خوبی برای مربی جدید نیست زیرا کادر فنی جدید برای شناخت از فوتبال ما نیاز به زمان زیادی دارد.
تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در رقابت های جام جهانی مقابل نیجریه به تساوی دست یافت و مقابل تیم های آرژانتین و بوسنی شکست خورد و با یک امتیاز از این رقابت ها حذف شد.ک/3
7104/7279

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن