تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820571943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالن چیتگر شمال غرب تهران از مالک غیرقانونی خود پس گرفته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سالن چیتگر شمال غرب تهران از مالک غیرقانونی خود پس گرفته شد تهران بزرگ-ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران گفت: ورزشگاه چیتگر که متعلق به این اداره بود با مساعدت مدیرکل ورزش استان از فرد متخلف حقیقی پس گرفته شد.


جعفر زرنگار روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشگاه چیتگر بعد از گذشت بیش از 10سال ازاین متخلف که ریاست این ورزشگاه را در دست داشت، پس گرفته شد.
وی ادامه داد: در اولین اقدام برای بازپس گیری این ورزشگاه، شکایتی از اداره کل به ناحیه 10دادگستری فرستاده می شود که بعد از استعلام های مختلف قانونی ثابت شد که این ملک متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران (تربیت بدنی سابق) است و احراز مالکیت این فرد غیرقانونی شمرده می شود .
زرنگار ادامه داد: در مرحله بعدی که پرونده ورزشگاه چیتگر به دیوان عدالت اداری فرستاده می شود، طی حکمی 10خرداد مدیریت این ورزشگاه در اختیار اداره کل ورزش وجوانان استان تهران قرار می گیرد و ریاست این فرد متخلف بر ورزشگاه چیتگر را غیر قانونی عنوان می کند.
رییس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران اظهار داشت: این ورزشگاه چند منظوره بیش از هزار متر مربع مساحت دارد که در منطقه 21شهرداری تهران واقع شده است.
وی ادامه داد: با وجود این ورزشگاه چند منظوره امیداوریم بیش از 300جوان جویای ورزش اوقات فراغت خود راسپری کنند.
زرنگار ادامه داد: پیش از آن نیز ورزشگاههایی از جمله حصارک، کن و ورد آورد در اختیار افراد حقیقی بود که با حکم دادگاه مدیریت آنها به اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران واگذار شد.
وی همچنین به مسابقات فوتسال جام رمضان اشاره کرد و گفت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان تیم های فوتسال این منطقه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
تهرام/7247/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن