تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804052185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیران در صف اول نماز جماعت حاضر شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده خبرگان رهبری:
مدیران در صف اول نماز جماعت حاضر شوند خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: مدیران برای ترویج فرهنگ نماز در ادارات، ابتدا خود باید در صف اول نمازهای جماعت حاضر شوند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در شورای نماز استان اظهار داشت: ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی موجب رفع بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اداری خواهد شد.
وی ادامه داد: کارمندی که نمازخوان است، مقید به حلال و حرام بوده و به یقین در جلب رضایت ارباب رجوع نیز تلاش خواهد کرد، از این رو انتظار می رود مدیران برای ترویج فرهنگ نماز در ادارات، ابتدا خود در صف اول نمازهای جماعت حاضر شوند، به عبارت دیگر شرکت مدیران در صف اول نماز مشوق شرکت دیگر کارکنان در نماز است.
امام جمعه تبریز با بیان این‌که حضور به موقع در نماز جماعت ریا و تظاهر محسوب نمی شود، خاطرنشان کرد: اگر نمازهای جماعت در ادارات و مساجد بیش از این تقویت شود، به یقین شاهد نتایج بهتری در عرصه های فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود، ریشه بسیاری از معضلات در بی‌نمازی افراد نهفته است.
آیت الله شبستری با اشاره به این‌که اهمیت نماز اول وقت هنوز آنگونه که باید تبیین نشده است، گفت: امیرالمومنین علی(ع) در میدان جنگ و امام حسین(ع) در ظهر عاشورا نماز را به صورت جماعت برپا کردند، آیا این مصادیق برای تبیین اهمیت نماز و اقامه آن در اول وقت کافی نیست؟.
نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که نماز جماعت یکی از بزرگترین شعائر اسلامی و نماد وحدت مسلمانان محسوب می شود، تصریح کرد: آنچه بیش از همه در این خصوص اهمیت دارد و مورد تاکید قرآن و ائمه است، ادای اول وقت و به جماعت برپا کردن فریضه نماز است.
وی با اشاره به برخی از آیات قرآنی، احادیث و روایات معتبر وارده از سوی ائمه اطهار(ع) مبنی بر ترک نماز و یا بی توجهی به نماز اول وقت، گفت: باید فرهنگ نماز اول وقت و به جماعت خواندن نماز در جامعه به ویژه بین جوانان نهادینه شود، مسؤولان نیز وظیفه دارند در جذابیت بخشی به نمازهای جماعت و مساجد به ویژه در ماه رمضان تلاش کنند.
همچنین اسدالله ضیایی، مسؤول ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از فعالیت های این ستاد در طول سال پرداخت و با تشریح برنامه های پیش بینی شده در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ستاد اقامه نماز استان هر ساله به صورت مجزا و مستقل از اداراتی که در زمینه برپایی نماز اول وقت فعالیت های موثری داشتند، تقدیر ویژه می کند.
گفتنی است، در پایان این نشست سه دستگاه مدیریت درمان تامین اجتماعی، استانداری و اداره کل زندان های استان مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند، 30 دستگاه نیز قابل تقدیر، 50 دستگاه قابل قبول و دو دستگاه نیز تذکر دریافت کردند./935/پ202/ب4



۱۳۹۳/۴/۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن