تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805490823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وفاداري ملت به راه نوراني شهيدان زمينه ساز استمرار شکست توطئه‌هاي سلطه‌گرا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۵۶ب.ظ)
رهبر انقلاب اسلامي در ديدار خانواده‌هاي معظم شهداي هفت تير: وفاداري ملت به راه نوراني شهيدان زمينه ساز استمرار شکست توطئه‌هاي سلطه‌گرا حضرت آيت الله خامنه اي، هفتم تير را عرصه رسوايي کامل مدعيان حقوق بشر خواندند و افزودند: مسببان آن جنايت و عوامل ترور هزاران ايراني، از آن زمان در آغوش غربيها قرار دارند و هم اکنون نيز در پارلمانها و مراکز دولتي امريکا و غرب مورد استقبال قرار مي گيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز (شنبه) در ديدار خانواده هاي معظم شهيدان هفتم تير و جمعي از خانواده هاي شهيدان و جانبازان شهر تهران، با تأکيد بر نياز جامعه و کشور به درک و پيگيري پيام شهيدان، ادامه وفاداري ملت به راه نوراني و پرطراوت شهيدان را زمينه ساز استمرار شکست توطئه‌هاي سلطه گران خواندند و با اشاره به حوادث منطقه از جمله عراق افزودند: آنچه در عراق مي گذرد، جنگ «تروريسم و دلبستگان به غرب» با «مخالفان تروريسم و طرفداران استقلال ملتها» است.
رهبر انقلاب اسلامي، در آغاز سخنانشان با اشاره به در پيش بودن ماه مبارک رمضان، اين ماه عظيم را ماه «توجه مخلصانه، با صفا و با شور و حال» به درگاه پروردگار کريم خواندند و آحاد مردم را به مغتنم شمردن اين ماه و طلب توفيق و رحمت و مغفرت الهي توصيه کردند.
ايشان، 7 تير 1360 را روزي تاريخي و فراموش نشدني برشمردند و خاطرنشان کردند: شهيدان نيازي به ما ندارند بلکه ما محتاج شنيدن پيام آنها، شناخت اهدافشان و پيگيري راه سعادت بخش آنان هستيم.
حضرت آيت الله خامنه اي با استناد به آيات قرآن مجيد، دوري از خوف و حزن و اندوه را پيام بشارت بخش شهيدان براي جامعه اسلامي خواندند و افزودند بايد با درک اين پيام، راه نوراني تحقق اهداف انقلاب را با شور و طراوت بيشتر ادامه دهيم.
ايشان با تجليل از «همراهي و صبر و سرافرازي» خانواده هاي معظم شهيدان و جانبازان، حادثه هفتم تير و به شهادت رسيدن دهها نفر از اصحاب امام و انقلاب و در رأس آنان يک شخصيت بزرگ فکري، علمي، سياسي يعني آيت الله بهشتي را، پديده اي براي مطالعه و سنجش رفتار ملت ايران و دشمنان اين ملت خواندند.
رهبر انقلاب در همين زمينه افزودند: مطالعه و تأمل در جنايت عظيم هفتم تير نشان مي دهد دستگاه ظلم جهاني که در مقابل «منطق جمهوري اسلامي و تفکر و فرهنگ ملت ايران»، احساس ضعف و شکست مي کرد علاوه بر عوامل اين جنايت وحشيانه، عوامل ترور حدود 17 هزار نفر از مسئولان و مردم اين سرزمين را نيز مورد حمايت قرار داد.
حضرت آيت الله خامنه اي، هفتم تير را عرصه رسوايي کامل مدعيان حقوق بشر خواندند و افزودند: مسببان آن جنايت و عوامل ترور هزاران ايراني، از آن زمان در آغوش غربيها قرار دارند و هم اکنون نيز در پارلمانها و مراکز دولتي امريکا و غرب مورد استقبال قرار مي گيرند.
رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: در حاليکه مدعيان غربي طرفداري از حقوق بشر، عوامل ترورهاي خونين ملت ايران را در آغوش مي گيرند، جمهوري اسلامي ايران که خود قرباني تروريسم و نقض حقوق بشر است به اينگونه اقدامات متهم مي شود و اين واقعيات، ملاک خوبي است براي سنجش ادعاهاي غربي ها.
حضرت آيت الله خامنه اي همچنين با اشاره به بمباران شيميايي مردم سردشت در هشتم تير 1366 به دست رژيم بعثي صدام افزودند: امريکا و اروپا، با وجود بمبارانهاي شيميايي مردم سردشت وقبل از ان مردم حلبچه ؛سالها رژيم بعث را مورد تأييد و حمايت قرار مي دادند و تا وقتي امکان استفاده از صدام فراهم بود، هيچ اعتراضي به او نمي کردند، که اين نيز ملاک ديگري براي روشن شدن حقيقت ادعاهاي غربيهاست.
رهبر انقلاب اسلامي با تجليل از ايستادگي ملت ايران در مقابل دشمنان افزودند: اين ملت با پايداري و تحمل هزينه، منطق خود را در رويارويي با دشمنان پيروز کرده است به گونه اي که هر انسان منصفي، امروز، جمهوري اسلامي و ملت ايران را مظلوم اما «مقتدر، عزيز، مستقل و رو به پيشرفت» مي داند که اين راه به فضل الهي و به برکت وفاداري مردم به راه شهيدان، با شتاب و قدرت بيشتر ادامه خواهد يافت.
ايشان، ناکاميهاي سه دهه اخير دشمنان را باعث متراکم شدن کينه آنان نسبت به ملت ايران خواندند و افزودند: مستکبران جهان که از امام و انقلاب و ملت ايران متنفرند دست از حيله ها و توطئه هاي خود بر نمي دارند به همين علت ملت و مسئولان بايد کاملاً هوشيار و مراقب باشند.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به حوادث منطقه تأکيد کردند: دشمنان اسلام امروز بر روي ايجاد جنگهاي داخلي ميان ملتها سرمايه گذاري کرده اند تا مردم را با عناوين قومي و مذهبي به جان يکديگر بياندازند.
حضرت آيت الله خامنه اي، تبليغات مستکبران را درباره حوادث عراق و برخي کشورها، نشان دهنده اميد بستن آنها به ايجاد جنگ شيعه و سني خواندند و افزودند: در عراق، دنباله ها و تفاله هاي رژيم صدام به همراه عده اي انسانهاي «غافل، جاهل و دور از فهم و معنويت»، دست به جنايت مي زنند و دشمنان اين حوادث را جنگ شيعه و سني مي نامند اما اين فقط يک آرزوست.
حضرت آيت الله خامنه اي، افزودند: آنها به دروغ حوادث عراق را جنگ شيعه و سني مي نامند اما اين جنگ، جنگ تروريسم با مخالفان تروريسم، جنگ دلبستگان به اهداف امريکا و غرب با طرفداران استقلال ملتها و جنگ انسانيت با بربريت و وحشيگري است.
رهبر انقلاب اسلامي با اشاره به تلاش دشمنان اسلام براي تکرار حوادث عراق در برخي کشورهاي ديگر تأکيد کردند: ملتها بايد هوشيارانه اين تحرکات را زيرنظر داشته باشند و بدانند دشمن براي از بين بردن استقلال و عزت مسلمانان، از هيچ کاري ابا ندارد.
حضرت آيت الله خامنه اي ،رها شدن از «دغدغه بيداري اسلامي و نهضت دنياي اسلام» را علت اصلي تلاش جبهه استکبار براي به راه اندازي جنگ شيعه و سني خواندند ودر تبيين راههاي مقابله اساسي با دشمنان، مردم سالاري اسلامي را نسخه اي شفابخش و بي بديل برشمردند .
ايشان افزودند: ملت عزيز و شجاع ايران، به فضل الهي، تاکنون دشمن را با «وحدت و هوشياري و بصيرت»، ناکام گذاشته و بدون ترديد از اين پس نيز، همه حملات و توطئه هاي استکبار را بي نتيجه خواهد گذاشت و جبهه سلطه گران در نهايت در مقابله با بيداري اسلامي، قطعاً شکست خواهد خورد.
حضرت آيت الله خامنه اي در پايان سخنانشان، آحاد مردم بويژه مسئولان، نخبگان، هنرمندان، نويسندگان، دانشمندان و دانشجويان را به حفظ ميراث گرانقدر شهيدان سرافراز انقلاب اسلامي و اداي وظيفه در مقابل عظمت آنان توصيه کردند.
پيش از سخنان رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام والمسلمين شهيدي محلاتي نماينده ولي فقيه و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران، فرهنگ «ايثار و جهاد و شهادت» را اساسي‌ترين رکن تحقق و تثبيت انقلاب اسلامي خواند و با اشاره به اولويت جهت‌گيري فرهنگي در برنامه‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران، گفت: «تشکيل دبيرخانه شوراي عالي توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت»، «ارتقاي توانمنديهاي ايثارگران و قدرداني از آنها در قالب طرح سپاس» و «افزايش تعامل و همکاري با دستگاه هاي اجرايي کشور» از جمله مهمترين برنامه‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران است.
در حاشيه اين ديدار، رهبر انقلاب، جانبازان حاضر را مورد تفقد قرار دادند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن