تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803045833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت بيمه 55 هزار مربي مهد کودک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۶ب.ظ)
معاون امور اجتماعي بهزيستي کشور خبر داد: پرداخت بيمه 55 هزار مربي مهد کودک معاون امور اجتماعي خراسان‌جنوبي و کرمان از کسب رتبه دومي کشوربا موضوع توانمندسازي مددجويان خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد نفريه در نشست خبري مديران کل حوزه اجتماعي بهزيستي با اصحاب رسانه با بيان اينکه بهزيستي خراسان‌جنوبي نسبت به جمعيت و ماموريت خود اقدامات شايسته‌اي را انجام داده، گفت: در بازديد از برخي مراکز بهزيستي شهرستان‌هاي خراسان جنوبي، تلاش و فرهنگ براي استقلال و توانمندسازي مددجويان به وضوح مشاهده مي شود.
معاون امور اجتماعي بهزيستي کشوربا اشاره به موضوع توانمندسازي فردي ـ اجتماعي افراد با نيازهاي ويژه که از اهميت بسياري برخوردار است، افزود: سال گذشته يک طرح ملي در راستاي مصاديق توانمندسازي در سراسر کشور برگزار شد.
وي عنوان کرد: در راستاي اين طرح ،خط‌ کش داده شده است که مددجو با چه شرايطي وارد و با چه شرايطي بايد خارج شود.
اين مسئول ادامه داد: در راستاي مصاديق توانمندسازي مددجويان، بهزيستي موظف به پرداخت 10 درصد کل به مددجويان خراسان جنوبي است که اين ميزان در نرم کشوري 15 درصد عنوان شده است.

**بيمه روستاييان وعشايربدون سقف سني
معاون امور اجتماعي بهزيستي کشور با تاکيد بر اينکه نيم‌رخ توانمندسازي در سراسر شهرستان‌هاي استان بايد نظارت شود، گفت: در راستاي اين برنامه مي‌توانيم ميانگين رشد مددجويان را معين کنيم و برچسب بازتوان و غيرقابل بازتوان را از روي مددجويان برداريم.
نفريه يادآور شد: سال گذشته مبلغ 15 ميليارد تومان در ارتباط با کمک‌هاي موردي مانند درمان، مسکن، حرفه‌آموزي و تغذيه به استان‌ها پرداخت شده است.
و در راستاي جذب اعتبارت توانمندسازي نسبت به برخي از استان‌ها تلاش خوبي داشت به گونه‌اي که اعتبارات را توانست به طور کامل جذب کند.
معاون امور اجتماعي بهزيستي کشور در ارتباط با بيمه روستاييان و عشاير خاطر نشان ساخت: از سال جاري 100 درصد روستاييان و عشاير بدون محاسبه سقف سني بيمه مي‌شوند.
وي از طرح بيمه مربيان مهدهاي کودک در کشور خبر داد و اظهار کرد: طي سال جاري 10 درصد بيمه 55 هزار نفر از مربيان مهد، توسط بهزيستي پرداخت مي‌شود.

**افزايش 50 درصدي پرسنل اورژانس اجتماعي
معاون امور اجتماعي بهزيستي کشور در ارتباط با اورژانس اجتماعي در سطح کشور تصريح کرد: در حال حاضر تکليف قانوني ما گسترش اورژانس اجتماعي در شهرهاي بالاي 50 هزار نفر جمعيت است.
نفريه با بيان اينکه 50 درصد به حقوق پرسنل اورژانس اجتماعي افزوده شده، گفت: با توجه به اينکه پرداختي حقوق پرسنل اورژانس اجتماعي از سازمان بهزيستي به استان واگذار شده، در سال جاري 26 ميليارد تومان از سرانه کشور کم و به استان‌ها اضافه شده است.
وي با بيان اينکه سال گذشته تعداد 110 آمبولانس اورژانس اجتماعي به استان‌هاي سطح کشور واگذار شده، اظهار داشت: اين ميزان در خراسان‌جنوبي چهار دستگاه بوده است.
معاون امور اجتماعي بهزيستي کشور در پايان با اشاره به افزايش هزينه‌اي که پس از ترخيص به افراد زير پوشش سازمان بهزيستي پرداخته مي‌شود، گفت: سازمان بهزيستي در سال 91 مبلغ 3 ميليون تومان پس از ترخيص به فرزندان زير پوشش خود پرداخت مي‌کرد که اين رقم در سال گذشته به 7 ميليون تومان افزايش يافته و در سال جاري اين مبلغ به 14 ميليون تومان رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن