تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820838030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خالدي: جوانان خوبي به فولاد آمده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: خالدي: جوانان خوبي به فولاد آمده‌اند
مدافع تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازيکنان زيادي از رده سني جوانان و اميدبه تيم بزرگسالان آمدند و تيم ما در ادامه وضعيت خوبي پيدا مي‌کند.

اميد خالدي در مورد وضعيت فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر وضعيت تيم خوب است بازيکنان جوانان و اميد فولاد خوزستان به رده بزرگسالان آمدند و نفرات خوبي کنار تيم هستند.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه فولاد خوزستان تاکنون بازيکن خاصي جذب نکرده است،‌ عنوان کرد: وقت زيادي تا پايان فصل نقل و انتقالات باقي‌ مانده است. در ادامه باشگاه نفرات مورد نظر خود را جذب مي‌کند تا تيمي قوي را به مسابقات بفرستيم از اين بابت مشکل خاصي نيست.

مدافع فولاد خوزستان در پاسخ به اين سوال که آيا با اين شرايط اين تيم مي‌تواند موفق باشد، اظهارداشت: ما تمام تلاشمان را مي‌کنيم فولاد بازيکنان خوبي دارد. ما سال بعد هم ميتوانيم موفق باشيم.

خالدي در مورد حضور دراگان اسکوچيچ گفت: او مربي خوبي است و تمرينات خوبي را برگزار مي‌کند. تمرينات اسکوچيچ همانند تمرينات حسين فرکي است و کاملا از اين شرايط راضي هستيم. او مربي خوبي است. اميدوارم بتوانيم فصل آماده سازي را به خوبي پشت سر بگذاريم و با آمادگي کامل وارد مسابقات شويم.

وي در پايان در مورد عملکرد بازيکنان تيم خاطرنشان کرد: عملکرد بسيار خوبي داشتيم. آنها آبروي فوتبال ايران را حفظ کردند. البته انتظارات از تيم خيلي بالا رفت. خدا را شکر بازيکنان کم نگذاشتند و مردم هم راضي هستند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/04/07 10:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن