تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصناف در سواحل به مقررات توجه بيشتري داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۴۹ق.ظ)
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي نيروي انتظامي گيلان مطرح کرد: اصناف در سواحل به مقررات توجه بيشتري داشته باشند رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي نيروي انتظامي گيلان گفت: مسافران و گردشگران ضوابط شرعي و قانوني را مناطق گردشگري استان بيشتر رعايت کنند و اصناف در سواحل به قوانين توجه بيشتري داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج؛ سرهنگ مهرداد مهرگان تاکيد کرد: بدون شک هيچ عنصري براي پيشرفت، توسعه و تكامل يك جامعه و همچنين شكوفايي استعدادها مهمتر از عنصر امنيت نخواهد بود.
وي اظهارداشت: نيروي انتظامي همزمان با آغاز سفر هاي تابستاني به گيلان در مورد مسائلي همچون جاده و ترافيک، سواحل و رعايت شئونات اسلامي، غريق و ايجاد امنيت و آسايش مردم تدابير لازم را انديشيده است.
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي نيروي انتظامي گيلان به اهميت حفظ جان شهروندان در دريا اشاره کرد و گفت: امسال پليس همانند ساليان گذشته تمامي نقاط ممنوعه شنا در نوار ساحلي استان را پوشش مي دهد.
وي در ادامه با بيان اينکه حضور نيروي انتظامي در مناطق گردشگري استان پر رنگ است، افزود: پليس با هدف آرامش و امنيت مردم فعاليت مي کند و انتظار همکاري و مشارکت از مردم در انجام بهتر ماموريت ها دارد.
مهرگان خواستار رعايت شئونات و ارزش هاي اسلامي از سوي گردشگران شد و افزود: پليس گيلان در پيشگيري از ناهنجاري ‌هاي اجتماعي، اخلاقي و ايجاد محيطي امن براي خانواده‌ ها تلاش مضاعف دارد.
وي اذعان داشت: حفظ امنيت و آسايش و همچنين کاهش آسيب‌ هاي اجتماعي از اهداف پليس در طرح‌ هاي سالم‌سازي دريا است.
رئيس پليس امنيت عمومي گيلان همچنين بر توجه گردشگران به هشدارهاي پليس تاکيد کرد و اذعان داشت: تامين امنيت اخلاقي و اجتماعي در شهرستان ‌هاي ساحلي و مناطق سياحتي از جمله اهداف پليس امنيت عمومي استان است.
وي بر احترام به حقوق عمومي از سوي گردشگران اشاره کرد و افزود: پليس با استقرار نيروهاي متعهد و کارآمد در ساحل دريا امنيت گردشگران را تامين خواهد کرد.
مهرگان در ادامه با بيان اينکه مسافر کاشانه‌ هاي استان ساماندهي مي ‌شوند، يادآورشد: اصناف در سواحل و تفرجگاه ها به قوانين و مقررات توجه بيشتري داشته و قانونمند باشند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن