تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819650670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود رییس جمهور نیجریه به موضوع پاداش تیم فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014 ورود رییس جمهور نیجریه به موضوع پاداش تیم فوتبال تهران - ایرنا - اعتراض بازیکنان تیم ملی فوتبال نیجریه برای دریافت پاداش صعود این تیم به دور دوم مسابقات جام جهانی 2014، با مداخله رییس جمهوری این کشور به پایان رسید.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، بازیکنان نیجریه بعد از صعود به دور حذفی جام جهانی، در ملاقات با مسوولان این تیم درخواست پرداخت فوری پاداش خود را مطرح و تهدید کردند در غیر این صورت در تمرینات شرکت نخواهند کرد.
از این رو رییس جمهوری نیجریه در یک تماس تلفنی با برخی از بازیکنان ارشد تیم، به آنها قول داد که پاداش آنها هر چه زودتر پرداخت شود.
تیم ملی فوتبال نیجریه که در گروه F جام جهانی با ایران همگروه بود، با وجود شکست 3 بر 2 مقابل آرژانتین در آخرین مسابقه خود در این گروه موفق شد به عنوان تیم دوم به دور دوم جام جهانی صعود کند و اکنون باید دوشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف فرانسه برود.
این تیم بعد از غنا و کامرون، سومین تیم آفریقایی است که بازیکنانش به دلیل پرداخت نشدن پاداش هایشان اقدام به اعتراض کرده اند.
بازیکنان تیم غنا نیز بعد از مداخله رییس جمهوری این کشور، دست از اعتراض کشیدند به طوریکه دولت این کشور مجبور شد پاداش آنها را در قالب پول نقد از طریق هواپیما برایشان ارسال کند.
هر دو تیم غنا و کامرون از دور مسابقات جام جهانی حذف شده اند.
ورزشی**9126

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن