تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیاری از فقرها جنبه اقتصادی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل کمیته امداد گلستان: بسیاری از فقرها جنبه اقتصادی ندارد خبرگزاری پانا: باغبانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان بر تلاش این نهاد برای توقف فقر در خانواده‌ها ی گلستانی تاکید کرد.
۱۳۹۳ شنبه ۷ تير ساعت 08:33

به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم باغبانی در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: 54 هزار و 146 خانوار معادل با 102 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد گلستان هستند که این آمار برابر با 11.2 درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است. وی ادامه داد: از کل آمار خانواده‎های زیرپوشش کمیته امداد گلستان تعداد خانواده‎های زیرپوشش در طرح‎های شهید رجایی، زنان مطلقه و فوت سرپرست بیشترین افراد زیرپوشش هستند. باغبانی تاکید کرد: زنان مطلقه 14 درصد خانواده‎های زیرپوشش این نهاد را تشکیل می‎دهند که با توجه به افزایش طلاق در سطح جامعه، تعداد متقاضیان رو به افزایش است. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان خاطرنشان کرد: شاید بتوان علت اصلی طلاق را در سطح جامعه غفلت در امر آموزش در این حوزه برشمرد و عدم آگاهی زوج‎ها نسبت به مسائل خانواده، کاهش آستانه تحمل افراد، ازدواج‎های ناپایدار، سست و شیشه‎ای را موجب شده است. باغبانی بیان کرد: مهمترین برنامه کمیته امداد امام خمینی این است که توقف فقر در چرخه خانواده را دنبال کند و نگذارد که فقر در خانواده‌ها تکرار شود و به فرزندان برسد که در همین راستا علاوه بر کمک به سرپرستان خانوار برای فرزندان آنها نیز برنامه‎ریزی انجام شده است. وی اضافه کرد: تغییر نگرش در این خانواده‎ها موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود؛ بسیاری از فقرها جنبه اقتصادی ندارد بلکه شلاق فقر باعث شده تعادل خانواده از بین برود و نتواند تصمیم‌گیری درست داشته باشد. باغبانی در پایان ابراز کرد: این افراد به دلایل مشکلات متعدد ظرفیت‌های پیرامون خود را نخواهند دید، لذا با انجام کلاس‎های مشاوره و آموزشی می‎توان به مهارت‌آموزی و توانمندسازی آنها کمک کرد تا آنها خود با ایجاد شغل و پیگیری حرفه مورد نظر خود درآمدزایی برای خود و خانواده را به همراه داشته باشند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن