تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: ایران برنده اخلاق بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
گودرزی: ایران برنده اخلاق بود
وزیر ورزش و جوانان گفت: از بازی غیرتمندانه بازیکنان تیم ملی خوشحالیم و همان‌گونه که مردم مشاهده کردند کار شما بسیار ارزشمند بود. به نظرم تیم ایران برنده اخلاق شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمود گودرزی پس از ورود اعضای تیم ملی فوتبال به ایران عنوان کرد: به سرمربی تیم ملی، کادر فنی و تمام بازیکنان خیرمقدم و بازگشت‌شان را به خاک وطن را خوشامد می‌گویم.

وی افزود: شما با یک بازی مهارتی و خوب استعدادتان را به جهانیان نشان دادید. از بازی غیرتمندانه بازیکنان تیم ملی خوشحالیم و همان‌گونه که مردم مشاهده کردند کار شما بسیار ارزشمند بود. به نظرم تیم ایران برنده اخلاق شد. با فرهنگ و اخلاق ایرانی و اسلامی دل مردم را شاد کردیم. در تمام طول این مسیر دعای مردم پشت شما بود.

گودرزی با بیان اینکه حتی هنگام شکست هم مردم خوشحال بودند، یادآور شد: حتی زمانی که شکست خوردیم مردم به خاطر تلاش شما خوشحال بودند و من به عنوان نماینده دولت و مردم از همه شما و زحماتی که کشیدید تشکر می‌کنم. امیدوارم ورزش ما به خصوص فوتبال روز به روز بتواند به استانداردهای جهانی نزدیک شود و بتوانیم به توفیقات بیشتری برسیم.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن