تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کواچ: با همین قدرت به راه‌مان ادامه می دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
کواچ: با همین قدرت به راه‌مان ادامه می دهیم




لیگ جهانی والیبال کواچ: با همین قدرت به راه‌مان ادامه می دهیم سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برایمان بسیار مهم است که کیفیت تیمم را در بهترین سطح قرار دهم و با همین قدرت ادامه خواهیم داد.




به گزارش جام جم ورزشی، اسلوبودان کواچ پس از برتری 3 بر یک مقابل لهستان در لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: از تمام مردم و تماشاگران که به سالن آمدند و تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم همانطور که در فوتبال می‌گویند یار دوازهم امروز هم تماشاگران برای ما یار هفتم بودند. وی ادامه داد: لهستان خیلی خوب بازی را شروع کرد و بعضی اوقات ما آشفته بودیم اما سعی کردیم با دریافت‌ها و سرویس‌های خوب کار را بهتر ادامه بدهیم و نتیجه‌اش را هم گرفتیم. سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دو بازی مقابل لهستان که یکی‌ از آنها به پایان رسیده است، اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد در بازی بعد هم باید هر 3 امتیاز را بگیریم. کواچ در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به نتیجه برزیل و ایتالیا اگر صعود ایران قطعی شود باز هم برای پیروزی بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: برای من بسیار مهم است که کیفیت تیمم را در بهترین سطح قرار دهم ما در ماه سپتامبر مسابقات قهرمانی جهان را در پیش داریم به همین دلیل کاری نمی‌کنم که قدرت تیم پایین بیاید. قطعاً با همین روند ادامه می‌دهیم. وی عنوان کرد: همانطور که می‌دانید سامان فائزی مصدوم است و باید با همین بازیکنان ادامه دهیم و به دنبال بهترین نتیجه هستیم.


جمعه 06 تیر 1393 - 23:56





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن