تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804126230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه غرب تجزیه عراق است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه اردبیل : نقشه غرب تجزیه عراق است اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به تحول های اخیر در اقلیم کردستان عراق گفت: نقشه غرب به ویژه آمریکا و اسراییل تجزیه کشور عراق است.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید حسن عاملی در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل هدف از این اقدام نظام سلطه را وارد آوردن فشار بر جمهوری اسلامی ایران دانست.
وی افزود: دشمنان فتنه های خود را در منطقه به جایی رسانده اند که قصد دارند در اقلیم کردستان عراق اعلام استقلال کنند و بارزانی به طور رسمی این موضوع را اعلام کرده است.
وی گفت: اسنادی در دست است که یقین داریم فردای اعلام استقلال در اقلیم کردستان عراق ، رژیم اسراییل و آمریکا با استقرار در آن منطقه اداره امور کردستان عراق را در دست خواهند گرفت.
وی با ابراز تاسف از این که دولت ترکیه با حمایت از گروه تکفیری داعش متوجه نیست که لطمه سنگینی بر این کشور و منطقه وارد می کند افزود: به طور مسلم این کار بیشتر از همه به ضرر ترکیه تمام خواهد شد.
امام جمعه اردبیل همچنین با اشاره به اذعان آمریکا مبنی این که می خواهد تا پایان قرن حاضر میلادی به منظور حمایت از اقوام و نژادهای مختلف در مناطق مختلف جهان 300 کشور جدید ایجاد کند بیان کرد: دولتمردان و سیاستمداران آمریکا دلشان به اقوام نمی سوزد بلکه می خواهند با تجزیه و ذره ذره کردن کشورها حاکمیت خود را بر جهان تثبیت کنند.
حجت الاسلام عاملی جنایات گروه تکفیری داعش در عراق را اعمالی ناپسند و ضدانسانی دانست و گفت: چگونه این جنایتکاران به سرکردگی نظام سلطه خون انسان های بی گناه و زنان و کودکان را وجه المصالحه قرار می دهند.
وی با اشاره به این که رژیم صهیونیستی دارای دو کابینه بزرگ و کوچک است افزود: کابینه کوچک این رژیم طرحی را داده که آشکارا می گوید ما برای رسیدن به اهدافمان باید در وهله اول کاری کنیم که دشمنان اسراییل به دست برادران خودشان کشته شوند و در وهله دوم منطقه را به کشورهای بسیار کوچک تجزیه کنیم تا مردم آنها توان ایستادگی در برابر اسراییل را نداشته باشند.
وی حفظ بصیرت و آگاهی ملت های مسلمان را عامل مهمی در خنثی شدن توطئه ها و شکست فتنه های دشمنان ذکر و اظهارامیدواری کرد با توجهات خداوند متعال و یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مسلمانان جهان به زودی شاهد تحقق وعده های پروردگار در نابودی دشمنان و گروه های تکفیری و تروریستی و سردمداران آنها باشند.
امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 نفر از مسوولان عالی رتبه نظام اسلامی تاکید کرد: هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران با تروریست ها مواجه نبوده است.
وی ادامه داد: 17 هزار نفر از انسان های بیگناه در ایران اسلامی به دست گروهک منافقین به شهادت رسیده اند که در میانشان از مقام های عالی رتبه از جمله رییس جمهور ، نخست وزیر ، نماینده مجلس ، امام جمعه ، رییس قوه قضاییه تا روحانی ، بازاری ، دانشجو ، استاد ، دانش آموز و سایر گروه های مردم وجود دارند.
حجت الاسلام عاملی بیان کرد: جای تاسف است که برخی مجامع بین المللی به ویژه پارلمان اروپا نام گروهک تروریستی منفاقین را از لیست تروریست ها خارج می کنند و در عین حال علیه ایران اسلامی که خود بیشترین ضربه را از ترور دیده بیانیه حقوق بشری صادر می کند.
او با گرامیداشت هفته قوه قضاییه ، قضاوت را کاری بسیار حساس دانست و از تلاشگران این عرصه در کشور قدردانی کرد.
خطیب نماز جمعه اردبیل در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت دیروز که روز مبارزه جهانی با مواد مخدر نامیده شده گفت: بدخواهان ایران اسلامی با رواج پدیده شوم تهیه و مصرف مواد مخدر در کشورمان جنگ گسترده ای را علیه بنیان های جامعه و خانواده آغاز کرده اند.
وی افزود: وقتی یک معتاد توانایی نگهداری خودش را ندارد چگونه می تواند در اداره امور جامعه نقش داشته باشد و دشمنان به اشکال مستقیم و غیرمستقیم سعی در رواج مصرف مواد مخدر در جامعه برای رسیدن به اهداف پلیدشان را دارند.
وی ارزش امر به معروف و نهی از منکر را از اجر روزه در رمضان و عبادات شب های قدر بالاتر دانست و گفت:
هر فردی که از مراکز تهیه و تولید مواد افیونی آگاهی دارد باید آن را به مراکز ذیربط اطلاع دهد و تمام مسلمانان موظف هستند به شرکت کنندگان در مجالس لهو و لعب و شراب خوری درباره گناه بودن این کار و ضرورت پرهیز از آنها تذکر دهند.
وی با اشاره به این که در روایات آمده که ماه مبارک رمضان دارای شعور است اظهار کرد: این ماه در روز قیامت برای بندگانی که این ماه را در کارهای باطلی مانند نشستن در پای تلویزیون ، وقت گذرانی در کافه ها و غیره صرف نموده و از فیوضات آن بهره مند نشده اند سخت خواهد گرفت.
وی همچنین گفت: تمام بندگان در ماه مبارک رمضان میهمان الهی هستند و بازاریان باید در این ماه حال مشتریان را رعایت کنند و در داد و ستدهایشان انصاف داشته باشند.
592/530

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن