تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوش خبر: تیم ملی والیبال بامداد چهارشنبه راهی لهستان می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ جهانی والیبال؛ خوش خبر: تیم ملی والیبال بامداد چهارشنبه راهی لهستان می شود تهران - ایرنا - سرپرست تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان ایران ساعت چهار بامداد روز چهارشنبه 11 تیرماه تهران را به مقصد لهستان ترک می کنند.


تیم ملی والیبال ایران در هفته های ششم و هفتم لیگ جهانی والیبال چهار دیدار با لهستان خواهد داشت که دو مسابقه در تهران و دو دیدار به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه ملی پوشان کشورمان بامداد چهارشنبه 11 تیرماه تهران را به مقصد لهستان ترک خواهند کرد، گفت: تیم ملی والیبال از طریق فرانکفورت راهی لهستان می شود و ساعت 10 صبح چهارشنبه در شهر میزبان بازی های هفته هفتم خواهد بود.
امیر خوش خبر تصریح کرد: ملی پوشان ایران روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 تیرماه دو مسابقه پایانی دور مقدماتی خود را برگزار خواهند کرد.
وی افزود: قطعا عصر چهارشنبه و به رغم خستگی سفر، تیم ملی والیبال تمرین خواهد داشت تا خود را آماده برای دو مسابقه با لهستان کند.
سرپرست تیم ملی والیبال با ابراز امیدواری برای صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال در دو مسابقه تهران، گفت: اگر تیم ایران صعودش در تهران قطعی شود، دو دیدار کشور لهستان استرس کمتری برای بازیکنان خواهد داشت.
نخستین دیدار تیم ملی والیبال ایران امشب (جمعه شب) در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با 13 امتیاز، بعداز ایتالیا، رتبه دوم جدول گروه یک لیگ جهانی والیبال را در اختیار دارد و برای قطعی شدن صعودش نیاز به پنج امتیاز دیگر دارد.
ورزشی(4)**1379

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن