تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب موقت جمعه شهرکرد:آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب موقت جمعه شهرکرد:آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است شهرکرد-ایرنا-خطیب موقت جمعه شهرکرد تاکید کرد:آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان به حساب می آید.


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام ˈسید ابوالحسن فاطمی ˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود:آمریکا در نقض حقوق بشر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند اما خود، مدعی حقوق بشر
می شود و کشورهای دیگر را متهم به نقض حقوق بشر می کند.
وی، با اشاره به سالروز شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران از سوی ناو آمریکایی گفت: آمریکا در این راستا با شلیک موشک به هواپیمای غیر جنگی جان 290نفر از مسافران هواپیمای جمهوری اسلامی ایران را به خون کشاند و بعد به ملوان ناو جنگی خود به پاس کشتار مردم بی دفاع نشان و مدال لیاقت اهدا کرد.
فاطمی تصریح کرد: آمریکا دیگر نمی تواند مدعی و داعیه دار حقوق بشر باشد چرا که در این زمینه پرونده سیاهی دارد.
امام جمعه موقت شهرکرد ،به سالروز ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال 60 اشاره کرد و گفت:منافقین کور دل پس از عزل بنی صدر به ترورهای کور دست زدند اما دست آنها برای مردم رو شد و مردم به مقابل با منافقان برخاستند.
وی گفت:خداوند خواست سایه مقام معظم رهبری بر این امت مستدام باشد تا امت اسلامی به اقتدار برسد.
فاطمی به سالروز شهادت شهید بهشتی و 72یار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:خون شهدای هفتم تیرماه باعث شد، مردم انقلابی بیش از گذشته به راه و آرمان انقلاب اسلامی وفادار بمانند و شهید بهشتی برای ایران یک ملت بود و دشمنان کور دل نتوانستند با شهادت یکی از مهمترین ارکان انقلاب ،به اهداف شوم خود برسند.
وی، با تحلیل سیاست خاورمیانه گفت:دشمن در سوریه شکست سختی خورده است و اکنون مردم سوریه پس از برگزاری انتخابات در آرامش و یکپارچگی به سر می برند.
فاطمی گفت:داعش یک فتنه آمریکایی صهیونیستی است و مردم در برابر فتنه داعش تا آخر ایستاده اند.
وی، به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مردم از برکات این ماه بیشترین بهره را ببرند و در صورت امکان افطاری های کم هزینه بدهند.
به گزارش ایرنا،ائمه جمعه سراسر چهارمحال و بختیاری نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه با گرامی داشت یاد و خاطره شهید رحمان استکی از شهدای هفتم تیر بر تداوم راه شهدای هفت تیر تاکید کردند.
7359

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن