تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده: بازیکن سالاری نباید در ورزش حاکم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین مجمع پیشکسوتان ورزشی؛ افشارزاده: بازیکن سالاری نباید در ورزش حاکم شود تهران - ایرنا - مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: بازیکن سالاری نباید در ورزش حاکم شود و افرادی که در باشگاهها حضور دارند باید به یکدیگر احترام بگذارند.


به گزارش ایرنا، بهرام افشارزاده صبح جمعه در حاشیه نخستین مجمع پیشکسوتان ورزش که در مجموعه ورزشی تالار انقلاب برگزار شد با اشاره به شرایط باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه استقلال در وضعیت خوبی به سر می برد و ما هم در تلاش هستیم تا بتوانیم از لحاظ کمی و کیفی در سطح بسیار خوبی آن را ارتقا دهیم.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر جذب بازیکن برای تیم استقلال گفت: تاکنون بازیکنی را جذب نکرده ایم، اما با دروازه بانان تیم های ملی غنا و بوسنی و هرزگوین مذاکراتی انجام داده ایم و حتی قرارداد هم تنظیم کردیم.
وی گفت: طی هفته جاری قرار است درباره جذب یکی از این دو دروازه بان به نتیجه نهایی برسیم.
مدیر عامل باشگاه استقلال درباره پیوستن سید مهدی رحمتی به باشگاه پیکان هم گفت: من نباید با بازیکن تماس بگیرم، چرا که علی نظری جویباری مسوول نقل و انتقالات باشگاه است و بازیکنان باید او را در جریان قرار دهند و در هر صورت اقدام رحمتی درست نبوده است.
وی با بیان اینکه تاکنون حامی مالی باشگاه در قسط اول بالغ بر سه میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کرده است گفت: حامی مالی باشگاه علاوه بر این مبلغ دو میلیارد تومان دیگر واریز کرده است و قرار است تا 20 تیر ماه یک میلیارد دیگر به حساب باشگاه واریز کند.
افشارزاده در ارزیابی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 اظهار داشت: تیم ملی در سه دیدار با سه شیوه بازی کرد که این امر سبب خستگی بازیکنان شد که در این راستا باید کمی دقت بیشتری به خرج می دادیم.
نخستین مجمع پیشکسوتان ورزشی صبح امروز (جمعه) با حضور شماری از پیشکسوتان ورزشی در رشته های مختلف برگزار شد.
ورزشی (3)**9250**1067**1594

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن