تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815555723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران امروز سفيد پوش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۳۵ق.ظ)
رقابت هاي ليگ جهاني واليبال؛ ايران - لهستان ايران امروز سفيد پوش است رنگ پيراهن تيم هاي ملي واليبال ايران و لهستان در هفته ششم ليگ جهاني واليبال مشخص شد و ملي پوشان ايران در مسابقه نخست با لباس هاي سفيد به ميدان مي روند.
به گزارش خبرگزاري موج، تيم هاي ملي واليبال ايران و لهستان روزهاي جمعه و يکشنبه ششم و هشتم تيرماه در چارچوب هفته ششم ليگ جهاني در سالن 12 هزار نفري به مصاف يکديگر مي روند.
ملي پوشان ايران در مسابقه نخست که امروز و از ساعت 21 روز جمعه ششم تيرماه برگزار مي شود، با لباس سفيد رنگ به مصاف سرخپوشان لهستان مي روند.
تيم ملي واليبال ايران در مسابقه دوم که ساعت 21 روز يکشنبه هشتم تيرماه برگزار خواهد شد، با لباس هاي سرمه اي برابر سفيد پوشان لهستان صف آرايي خواهند کرد.
ملي پوشان ايران در حال حاضر با 13 امتياز در رتبه دوم ليگ جهاني واليبال قرار دارند و در صورت کسب پنج امتياز در چهار بازي آينده خود صعودش به مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال قطعي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن