تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812907048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بصیرت سیاسی جامعه جلوتر از بصیرت فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی حجت الاسلام پناهیان:
بصیرت سیاسی جامعه جلوتر از بصیرت فرهنگی است
مشهد – خبرگزاری مهر: استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه میزان بصیرت فرهنگی در جامعه محدود و کم است، گفت: بصیرت سیاسی جامعه جلوتر از بصیرت فرهنگی است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه پنجشنبه در همایش مرزبانان فرهنگی در مهدیه مشهد اظهار کرد: جامعه امروز به لحاظ بصیرت سیاسی جلوتر از بصیرت فرهنگی پیش رفته و در حقیقت بصیرت فرهنگی در جامعه وجود دارد اما بسیار کم است. وی با اعلام اینکه بی‌سوادی در عرصه فرهنگ دینی غوغا می‌کند، گفت: بصیرت فرهنگی به عنوان یک ضرورت باید در جامعه حکمفرما باشد و در این راستا مدیران فرهنگی باید برای افزایش بصیرت کار کنند و ضرورت دارد یک فرد توانا مدیریت فرهنگی را داشته باشد. استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از اینکه بسیاری از مدیران فرهنگی دارای بصیرت لازم و کافی در این حوزه نیستند، گفت: برای انجام کار فرهنگی باید با دیدگاهی مطالبه گرانه به صورت جهادی کار کرد و در این مسیر خواص و عوام باید بصیرت فرهنگی را دارا باشند زیرا جدای از بصیرت، دانش نیز مهم و ضروری است. حجت الاسلام پناهیان تاکید کرد: باید دانش به لحاظ محتوایی درست شود زیرا در این صورت وضع آموزش و پرورش نیز اصلاح و سند تحول بنیادین اجرا خواهد شد. وی عنوان کرد: مهارت فرهنگی هم یکی از موارد اساسی است و در حال حاضر وضعیت منطقه بصیرت افراد منطقه را بالا برده و آنان منتظر محصولات فرهنگی کشور ما هستند اما متأسفانه در زمینه فرهنگی کم کاری های متعددی صورت گرفته است.    


۱۳۹۳/۴/۶ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن