تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشميان: سه تيم اروپايي شانس قهرماني دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هاشميان: سه تيم اروپايي شانس قهرماني دارند
بازيکن سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: به نظرم آلمان، هنلد و فرانسه شانس قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل را دارند.

وحيد هاشميان که چندين سال است در آلمان به سر مي‌برد و از فوتبال اين کشور شناخت دارد در خصوص شرايط ژرمن‌ها در جام جهاني 2014 برزيل اظهار داشت: تيم اول من ايران است و پس از آن طرفدار آلمان هستم. آلمان با بازيکنان مصدومي وارد مسابقات شد. پيش از آغاز بازي‌ها لام و سامي خديرا مصدوم شدند و يکسري بازيکنان ديگر از اين تيم جانشين آنها شدند که رفته رفته شرايط‌شان بهتر شد.

به نقل از فارس، وي افزود: فکر نمي‌کردم که آلمان بتواند در اين دوره از مسابقات در مراحل بالاتر حاضر شود اما تاکنون به جز مقابل غنا بازي خوبي مقابل پرتغال و آمريکا انجام داد و هواداران اين تيم را اميدوار کرد.

وي در مورد اينکه آ‌يا بازيکن محبوب او توماس مولر است، گفت: بله. بازيکن مورد علاقه من است البته در کنار وي، شوان اشتايگر و رويس نيز بازيکنان مورد علاقه من هستند. مولر بازيکني در خدمت تيم است. در محوطه 18 قدم حريف به خوبي جاي‌گيري مي‌کند و گل‌هايي مي‌زند که قابل پيش‌بيني نيست به همين دليل او را بازيکن متفاوتي ساخته است.

هاشميان در مورد اينکه آيا در آلمان هم تقابل کليزمن و يوآخيم‌لو در اين ديدار در مطبوعات بررسي شده بود، گفت: يک سري مسائل در خصوص اينکه اين دو با يکديگر دوست هستند مطرح و اعلام شده بود که شايد به خاطر علاقه‌اي که به يکديگر دارند بازي مساوي شود اما ديديد که دو تيم بازي محکمي از خود نشان دادند و در پايان آلمان توانست پيروز ميدان را ترک کند.

وي در خصوص خط دفاعي آلمان و اينکه آيا استحکام لازم را دارد، گفت:‌ آلمان خط هجومي خوبي دارد و شايد اين مزيت بتواند مشکلات خط دفاعي را بپوشاند. قبل از جام جهاني بواتينگ در ليگ قهرمان دچار اشتباه شد و از طرفي ديگر هوملس هم مصدوم شد يک مقدار خط دفاعي آلمان نگران‌کننده است و به نظرم کمي با مشکل روبه‌رو شود. البته تيم‌هايي مثل آرژانتين هم در دفاع مشکل دارند. شايد آلمان در مصاف تيم‌هايي مثل هلند و فرانسه دچار مشکل شود.

وي در مورد اينکه لو از کلوزه کمتر استفاده مي‌کند و گومز را به تيم ملي آلمان دعوت نکرده است، گفت: همانطور که مي‌دانيد گومز مدت طولاني مصدوم بود و نتوانست خود را به جام جهاني برساند کلوزه هم دچار مصدوميت شده بود پس از اين رويس هم مصدوم شد و لو بازيکن در خط دفاع دعوت کرد. به عقيده من او بايد کيسلينگ را دعوت مي‌کرد اما به خاطر مشکلاتي که بين آنها به وجود آمده بود از او استفاده نکرد البته کوراني هم مسائلي با يوآخيم‌لو پيدا کرد.

هاشميان در مورد اينکه آيا در مطبوعات آلمان اين مسئله بررسي شد که آلمان در گروه دوم شود تا به بلژيک نخورد، گفت: در اينجا همه دوست داشتند که آلمان آمريکا را شکست دهد و من چيزي در اين باره نشنيدم.

وي در مورد اينکه چه تيم‌هايي پتانسيل قهرماني دارند، گفت: به نظر من هلند، فرانسه و همچنين آلمان شانس قهرماني دارند و برخلاف تصورم که پيش از شروع جام جهاني فکر مي‌کردم برزيل و آرژانتين هم در اين ليست باشند اما هم‌‌اکنون آنها شانس کمتري دارند.

بازيکن تيم ملي در مورد عملکرد ملي‌پوشان ايران در جام جهاني گفت: به بازيکنان تبريک مي‌گويم. آنها نمايش شجاعانه‌اي داشتند و فوتبال خوبي داشتند مخصوصاً در ديدار آرژانتين که تحسين همه را در بر داشت.

هاشميان در خصوص عملکرد کي‌روش تأکيد کرد: از نظر امتياز در اين دوره مانند دوره‌ گذشته بوديم. کي‌روش زحمت خود را کشيد اما کمي به فوتبال ايران اعتراض داشت. او بايد بداند که فوتبال ايران حرفه‌اي نيست و نبايد با کشورهاي مطرح مقايسه مي‌کرد شايد بهتر بود با تيم‌هايي مانند بوسني و آفريقايي مقايسه مي‌شديم. در مجموع نتيجه خوبي گرفتيم و در کار دفاعي عملکرد خوبي داشتيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/04/06 08:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن