تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803650920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین آکادمی تخصصی فوتسال مازندران در گلوگاه آغاز به کار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین آکادمی تخصصی فوتسال مازندران در گلوگاه آغاز به کار کرد ساری - ایرنا - نخستین آکادمی تخصصی فوتسال مازندران شامگاه پنجشنبه با حضور جمعی از ملی پوشان سابق این رشته ورزشی و ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش گلوگاه گلوگاه در این شهرستان راه اندازی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در آیین راه اندازی این آکادمی که به نام ˈ شهید اسماعیلی ˈ نام گذاری شد ، ˈطاها مرتضویˈ، ˈمحمود لطفیˈ،ˈمرتضی عظیماییˈ و ˈ علی رهنماˈ از ملی پوشان سابق فوتسال ایران حضور داشتند.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در این آِین گفت : توانایی های ذاتی جوانان گلوگاهی در رشته ورزشی فوتسال با ارائه آموزش های نوین و تربیت علاقه مندان در مدارس تخصصی،شکوفا خواهد شد .
ˈ وحید شمساییˈ افزود : این شهر کوچک مازندران ، مملو از استعدادهای کم نظیر است که اگر بدرستی این ظرفیت ها شناسایی شود،نسلی قدرتمند از فوتسالیست ها به ورزش کشور معرفی خواهد شد.
وی ادامه داد : در شرایطی که بسیاری از استان های بزرگ کشور، دارای تیمی در رده های بالای لیگ فوتسال کشور نیستند و سال ها است که در حسرت آن می سوزند، جوانان این شهر با استفاده حداکثری از کمترین امکانات موجود، خود را به سطح اول فوتسال کشور رساندند و با نامدارترین تیم ها رقابت کردند.
ملی پوش اسبق تیم ملی فوتسال گفت : راه اندازی اولین آکادمی تخصصی فوتسال مازندران در این شهر ، نوید بسیار مناسبی برای علاقه مندان فراوان این شهر است تا از این طریق بتوانند خود را به دروازه های شهرت و موفقیت در فوتسال ایران و جهان برسانند .
شمسایی افزود : در سال های اخیر فوتسال ایران ، به رشد مطلوبی رسیده است اما آن چه بیش از همه باید در دستور کار قرار بگیرد، توجه به ارائه آموزش های اصولی از رده های سنی پایه به علاقه مندان است .
وی گفت : راه اندازی این گونه مدارس تخصصی ، بهترین راه کار برای شناسایی استعدادها و هدایت آن ها در مسیر رسیدن به موفقیت و افتخار است .
گلوگاه ، شرقی ترین شهر مازندران است و به رغم آن که دارای امکانات اندک ورزشی است ، تیم فوتیال فجر قائم این شهر ، در سال 85 موفق به صعود به لیگ برتر فوتسال کشور شد .
این تیم در این رقابت ها ، پس از آن که موفق به کسب امتیازات لازم در نیم فصل اول نشد، ˈ سیدمهدی ابطحی ˈ مربی نامدار فوتسال ایران را به عنوان سرمربی به خدمت گرفت .
ابطحی اگر چه امتیازات فراوانی در نیم فصل دوم کسب کرد اما فاصله فراوانی که در نیم فصل اول میان این تیم و دیگر تیم های بالای جدول ایجاد شده بود ، مانع از بقای فجر قائم گلوگاه در لیگ برتر کشور شد .
صعود تیم فوتسال فجر قائم گلوگاه به لیگ برتر فوتسال ، دوران اوج شکوفایی فوتسال این شهر بود، اما به دلیل نبود بودجه مناسب و نداشتن بازیکن با تجربه ، این تیم در پایان اولین فصل حضور در لیگ برتر ، به رقابت های دسته اول فوتسال کشور سقوط کرد و با ادامه دادن روند نزولی خود و با واگذاری امتیاز به خریداری از استان گلستان ، از فوتبال حرفه ای کشور خداحافظی کرد.
فوتسال گلوگاه قابلیت تبدیل شدن به قطب فوتسال مازندران را دارد، اما مشکل کمبود اعتبار برای تیم های این شهر ، همچنان به قوت خود باقی است و به رغم برخورداری از سالن های ورزشی مناسب، تاکنون تیم های این شهر موفق به یافتن حامی مالی توانمندی که هزینه های تیم داری حرفه ای در لیگ فوتسال کشور را تقبل کند ، پیدا نکرده اند.
آغاز فعالیت رسمی اولین مدرسه فوتسال مازندران در گلوگاه می توانند نوید بخش آینده درخشان برای این شهر کوچک باشد .ک/3
7331/1654

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن