تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802418862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین: افزایش کیفیت زندگی مردم از وظایف جدی مدیران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار قزوین: افزایش کیفیت زندگی مردم از وظایف جدی مدیران است قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: مسوولان باید برای افزایش سطح کیفی زندگی مردم که از وظایف جدی آنها است، تلاش کنند.


به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین،ˈمرتضی روزبهˈ پنجشنبه شب در نشست با فرماندار و اعضای شورای شهر و شهردار بویین زهرا با تاکید بر تلاش مدیران برای دستیابی به توسعه متوازن، افزود: با رشد و پیشرفت همه مناطق، امکان تبدیل قزوین به استانی توسعه یافته وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: باید تمام خدمات و تلاش های مدیران در راستای افزایش سطح کیفیت زندگی مردم باشد.
استاندار قزوین، تامین سلامت، رفاه و امنیت و افزایش رضایتمندی از سطح خدمات ارایه شده را موجب ارتقای سطح زندگی مردم دانست و گفت: با وجود تلاش های فراوان در موضوع سطح زندگی با رسیدن به استاندارها فاصله داریم.
روزبه در ادامه از شهرداری ها به عنوان یک پایگاه مهم خدماتی در جامعه یاد کرد و گفت: شهرداری ها باید از پرداختن به مسایل حاشیه ای پرهیز کرده و به فکر ارایه خدمات مطلوب به شهروندان خود باشند.
مقام عالی اجرایی استان قزوین تاکید کرد: شهرداری ها نباید از اصل وظیفه خود که تلاش برای ارتقای فرهنگ اجتماعی و شهرنشینی است، غافل شوند.
وی با بیان اینکه شهرداری ها در کنار فعالیت های عمرانی و زیربنایی باید به روح شهر نیز توجه کنند، گفت: توجه به روح یک شهر که حقیقت زندگی شهری می باشد، امروز بدست فراموشی سپرده شده است.
این مسوول بر تلاش شهرداری ها برای جلب مشارکت عمومی در اجرای طرح ها و اهداف خود، خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ اجتماعی و شهروندی می تواند مشارکت مردم در توسعه شهرها را بدنبال داشته باشد.
وی، پرداختن به موضوعات فرهنگی را از وظایف مهم شهرداری ها یاد کرد و با بیان اینکه در پرداختن مناسب به این بخش غفلت شده است، گفت: فعالیت شهرداری ها در حوزه فرهنگی نباید تنها به سیاه پوش کردن یا آذین بندی ظاهری شهرها در مناسبت های مذهبی معطوف شود.
استاندار قزوین همچنین بر پاکیزگی شهرها تاکید کرد و موضوع جمع آوری زباله و پسماند را در مدیریت شهری مهم دانست و گفت: این موضوع به یکی از معضلات شهرنشینان و حتی روستاییان تبدیل شده است که اگر اصلاحات و دقت لازم در این بخش صورت بگیرد شاهد حفظ محیط زیست و بهتر شدن چهره شهرها خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به جمعیت کم شهر بویین زهرا نسبت به قزوین مرکز استان، گفت: این موضوع می تواند کار مدیریت شهری را برای جلب مشارکت شهروندان در حوزه های اجتماعی، زیست محیطی و فرهنگی با سهولت بیشتری پیش ببرد.
استاندار قزوین در خصوص استفاده از نیروهای متخصص غیر بومی در مناطق مختلف استان نیز تاکید کرد: باید از ظرفیت نیروهای متخصص بومی در اداره شهرها استفاده شود.
وی در ادامه به موضوع حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و گفت: موضوع محیط زیست را باید خیلی جدی گرفت در غیر این صورت آسیب های جبران ناپذیری را در آینده شاهد خواهیم بود.
معاون هماهنگی عمرانی استاندار قزوین نیز در این نشست با بیان اینکه بدنبال توسعه متوازن شهری و روستایی هستیم، گفت: به هیچ وجه با سیاست تبدیل روستا به شهر در استان موافق نیستیم.
ˈمنوچهر حبیبیˈ گفت: بدون شک اگر روستایی امروز به شهر ارتقا پیدا کند، شاخص های توسعه آن با مشکل مواجه خواهد شد بنابراین باید روستایی آباد داشته باشیم تا اینکه شاهد شکل گیری یک شهر بدون امکانات و توسعه نیافته باشیم.
وی به موضوع تخصیص اعتبار به شهرداری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده نیز اشاره کرد و گفت: در اختصاص این اعتبارات علاوه بر شاخص های جمعیتی مناطق، به شهرداری هایی که اقدامات مناسب و خوبی انجام دهند، اعتبار بیشتری داده می شود.
فرماندار بویین زهرا نیز در این نشست، تکمیل بوستان 400 هکتاری را به عنوان یکی از طرح های مهم توسعه بویین زهرا که در رشد نشاط و بهبود چهره بویین زهرا نقش پررنگی دارد عنوان کرد و افزود: رسیدگی به مشکلات این شهر باید با جدیت بیشتری مورد توجه شهرداری و شورای قرار بگیرد.
ˈارسلان قاسمیˈ نبود شرایط مناسب بهداشتی و درمانی در تنها بیمارستان بویین زهرا، فقدان مرکز تخصصی دندانپزشکی دولتی، استقرار واحد های صنعتی در حومه شهر، کمبود ناوگان حمل و نقل درون شهری، و نبود زیر ساخت لازم برای تامین زمین تعاونی مسکن کارکنان دولت را از جمله معضلات شهر بویین زهرا عنوان کرد و خواستار حمایت مسوولان استانی برای رفع آنها شد.
در این نشست، همچنین شهردار و اعضای شورای بویین زهر به طرح برخی از مشکلات و مسایل این شهر پرداختند.
شهر بویین زهرا با 18 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان بویین زهرا است و در جنوب استان قزوین قرار دارد.
614/7392

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن