تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف بلژيک و پيروزي روسيه در نيمه نخست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توقف بلژيک و پيروزي روسيه در نيمه نخست
کد خبر: ۴۱۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۳ - 27 June 2014


روسيه موفق شد با يک گل الجزاير را در نيمه نخست شکست دهد. بلژيک نيز در پايان نيمه نخست برابر کره جنوبي به تساوي بدون گل رسيد.


نيمه نخست ديدارهاي سوم مرحله گروهي جام جهاني در گروه H به پايان رسيد. روسيه در ديداري بسيار حساس برابر الجزاير به ميدان رفت و موفق شد نيمه نخست را با برتري يک بر صفر به پايان برساند.


آلکساندر کوکورين موفق شد با ضربه سر در دقيقه 6 دروازه نماينده آفريقا را باز کند تا روسيه از حريف خود جلو بيفتد. در ادامه روس‌ها چندين فرصت گلزني ديگر روي دروازه الجزاير ايجاد کردند که موقعيت‌هاي آن‌ها به شکل خطرناکي به بيرون رفت تا نيمه نخست با برتري يک بر صفر روسيه به پايان برسد.


بلژيک و کره جنوبي در ديگر ديدار اين گروه به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان نيمه نخست برنده نداشت و با تساوي بدون گل به پايان رسيد. بلژيکي‌ها بازي را بهتر شروع کردند و در دقيقه 15 جدي‌ترين موقعيت گل‌شان را به دست آوردند که دريس مرتنس آن را در دو قدمي دروازه از دست داد.


در اواخر نيمه نخست کره‌اي‌ها به خودشان آمدند و چندين فرصت گلزني ايجاد کردند که با درخشش پورتوآ و مدافعان بلژيک اين فرصت‌ها از دست رفت. در ثانيه هاي پاياني دفور با دريافت کارت قرمز مستقيم به دليل خطاي خطرناک از زمين مسابقه اخراج شد تا بلژيک 10 نفره شود. در ادامه بازي روند متعادلي گرفت تا نيمه نخست اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان برسد.


سرمربي بلژيک در اين ديدار چند بازيکن اصلي خود را روي نيمکت ذخيره‌ها قرار داد و از بازيکنان ذخيره خود بهره گرفت که يکي از اين بازيکنان عدنان يانوزاي بود که اولين بازي ملي‌اش را براي بلژيک انجام داد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن