تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819470968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری: هدف، حضور در المپیک2016است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری: هدف، حضور در المپیک2016است رشت - ایرنا - رییس کمیته کوهستان فدراسون دوچرخه سواری گفت: هدف فدراسیون، حضور دوچرخه سواران این رشته در رقابت های المپیک 2016 است.


ˈ بهرام علی قنبری ˈ عصر پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: تلاش می کنیم تا بتوانیم در رقابت های مختلف، امتیازات مناسب را جمع آوری کنیم تا جواز حضور در رقابت های المپیک 2016 را کسب کنیم.
وی که به دلیل برگزاری رقابت های دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور در رشت حضور دارد، اظهارکرد: البته هم اکنون هدف ما حضور قدرتمند در رقابت های آسیایی است تا بتوانیم در آن رقابت ها روی سکو قرار بگیریم.
وی ادامه داد: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا، آبان ماه امسال در اندونزی برگزار می شود و هدف ما حضور قدرتمند در آن رقابت هاست و امیدواریم که بتوانیم مقام های خوبی کسب کنیم.
وی بیان کرد: به همین دلیل فدراسیون دوچرخه سواری ˈ هری هندریکس ˈ هلندی را به عنوان سرمربی تیم دوچرخه سواری کوهستان استخدام و با این مربی قرارداد شش ماهه امضاء کرده و در صورت موفقیت دوچرخه سواران در رقابت های آسیایی، قرارداد این مربی نیز تمدید می شود.
قنبری خاطرنشان کرد: این مربی هلندی پیش از این نیز در کشورهای ترکیه و تایلند به عنوان سرمربی تیم ملی دوچرحه سواری کوهستان فعالیت داشته و از تجارب خوبی برخوردار است.
رییس کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه سواری گفت: وضعیت دوچرخه سواران در این رشته مناسب است و در تورهای مختلف همواره صاحب عنوان می شوند.
وی اضافه کرد: حدود 20 سال است که دوچرخه سواری رشته کوهستان در ایران آغاز به کار کرده و 10 سال است که در مسابقات حضور می یابد و اینک هنگام بهره برداری از تلاش های صورت گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد که در رقابت های آسیایی نتایج خوب و در سایر مسابقاتی که برای المپیک امتیاز محسوب می شود، با درخشش دوچرخه سواران، جواز حضور در المپیک کسب شود.
وی به رقابت های دوچرخه سواری کوهستان در گیلان اشاره و گفت: رقابت های کوهستان در سه مرحله برگزار می شود که دومین مرحله آن در استان گیلان و پارک جنگلی سراوان رشت برگزار شد.
وی بیان کرد: به دلیل مشابهت آب و هوایی اندونزی، محل برگزاری رقابت های آسیایی با شمال ایران، تصمیم داریم تا سومین مرحله رقابت ها دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور را نیز در شمال ایران برگزار کنیم.
دومین مرحله رقابت های دوچرخه سواری لیگ کوهستان قهرمانی کشور عصر پنجشنبه با برتری دوچرخه سواران تهرانی در رشت پایان یافت.
رقابت های دوچرخه سواری کوهستان در دو ماده کراس کانتری و دانهیل برگزار می شود که ماده دانهیل در شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.
مرحله اول رقابت های دوچرخه سواری لیگ کوهستان قهرمانی کشور خردادماه گذشته در استان لرستان و شهرستان خرم آباد برگزار شده بود.ک/3 7285/695/508

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن