تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819432367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع ما در زمان حاضر تحکيم ارزش هاي اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۵۷ب.ظ)
جانشين فرمانده سپاه استان قم: دفاع ما در زمان حاضر تحکيم ارزش هاي اسلامي است جانشين فرمانده سپاه امام علي ابن ابي طالب(ع)گفت: دفاع ما در زمان حاضر همان تحکيم بخشيدن به اعتقادات، باورها، ارزش هاي فرزندان و خانواده و پاتک ما هم همين منطق و اعتقادات ما مي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا حافظي طي سخناني با اشاره به اثرات مخرب ماهواره در جامعه، اظهار داشت: اگر سابقه ورود تکنولوژي هاي ارتباطي به کشور ايران و يا هر کشور ديگري را بررسي کنيم درمي يابيم که يک مسير تکاملي را طي کرده است.
وي با اشاره به اينکه از ابتدا در ايران راديو و تلويزيون نبود ولي آرام آرام وارد کشور شد، ابراز نمود: هر تکنولوژي که وارد هر کشوري شود يکسري مخالف دارد.
جانشين فرمانده سپاه امام علي ابن ابي طالب(ع)افزود: راديو که هدف حکومت استبدادي را در زمان طاغوت دنبال مي کرد و يا شبکه هاي تلويزيوني که شبکه هاي فاسدي بودند مورد استقبال خيلي از مردم نبود و از آنها استفاده نمي کردند.
حافظي تصريح کرد: با تمام اين مخالفت ها باز هم مي بينيم که اين تکنولوژي ها و ديگر تکنولوژي ها مانند اينترنت، موبايل، تلفن و... وارد کشور شده و مورد استفاده قرار مي گيرد.
جانشين فرمانده سپاه استان قم در ادامه بيان نمود: بايد از اين ابزار ها به نفع خودمان استفاده کنيم، يعني اين تهديد ها را به فرصت تبديل کنيم و آن چيزي که مهم است اين هست که ما بايد پايه هاي اعتقادي خودمان و خانواده تقويت کنيم و شناخت فرزندان را نسبت به مسائل بيشتر کنيم.
وي با اشاره به سخن حضرت امام(ره) که مي فرمايند "ما با سينما مخالف نيستيم ما با محتواي ها آن مخالف هستيم"، گفت: اگر ما براي ماهواره محتوايي داشته باشيم و محتواي اين ابزار را ما تعيين کنيم ديگر نيازي نيست با آن مخالفت کنيم و مي توانيم کشورهاي ديگر را هم زير پوشش محتوايي خودمان قرار دهيم.
جانشين فرمانده سپاه امام علي ابن ابي طالب(ع)بيان کرد: اگر امروز دشمن ماهواره را به عنوان يک ابزار براي ما فرستاده است شايد به دنبال ايجاد يک نقطه ضعف در ما هست و شايد هم اين نقطه ضعف در ما وجود دارد که بايد آن را در خود شناسايي کنيم و به نقط قوت تبديل کنيم.
وي افزود: ورود يک تکنولوژي مانند موج مي باشد که وارد آن کشور مي شود، پس بايد خود را براي چگونگي برخورد با اين موج آماده کنيم.
حافظي اضافه کرد: زماني در مقابل موج ماهواره مي توانيم بايستيم که اعتقادات، مذهب، معنويت فرزندان، جوانان و خانواده هاي خودمان را افزايش دهيم که با اين کار مي توانيم از ماهواره براي اهداف خودمان استفاده کنيم.
جانشين فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: دفاع ما در زمان حاضر همان تحکيم بخشيدن به اعتقادات، باورها، ارزش هاي فرزندان و خانواده و پاتک ما هم همين منطق و اعتقادات ما مي باشد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن