تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم مذاکره کننده هسته ای از حقوق ملت دفاع می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسوول فرهنگی نهاد رییس جمهوری: تیم مذاکره کننده هسته ای از حقوق ملت دفاع می کند یزد - ایرنا - مسوول فرهنگی نهاد رییس جمهوری گفت: تیم مذاکره کننده ایران بر اساس اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری با جدیت از حقوق ملت و کشور در موضوع هسته ای دفاع می کند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ˈرضا اکرمیˈ روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهید صدوقی و شهدای هفتم تیر در مسجد حظیره یزد افزود: فعالیت اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و آنان با با قدرت و صلابت برای استفیای حقوق ملت و کشور تلاش می کنند.
وی خاطرنشان کرد: مسوولان اجرایی کشور و دولتمردان بر اساس چشم انداز توسعه کشور و اهداف عالیه انقلاب اسلامی به کار و فعالیت مشغولند.
این مسول با با اشاره به اینکه دولت عزم خود را برای سازندگی کشور در ابعاد مختلف جزم کرده است، اظهار داشت: برای حل مسائل باید این تعامل و همدلی ادامه یابد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی در 35 سال گذشته کارهای بسیار خوبی در بخش های مختلف طراحی و اجرا شده است.
اکرمی؛ با اشاره به آیات و روایات به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و خط نفاق و منافقین و اعمال آنها را در به شهادت رساندن خادمان نظام و بخصوص شهید بهشتی و یارانش محکوم کرد.
وی گفت: چهره کریه منافقان در حوادث مختلف انقلاب اسلامی بر ملا شد و شهادت شهید بهشتی، شهید صدوقی و 72 تن از شهدای هفتم تیر موجب رسوایی بیشتر خط نفاق شد.
این مسوول ادامه داد: شهدای والامقام انقلاب اسلامی حق بزرگی بر گردن آحاد مردم و مسوولان دارند و لذا باید همواره ضمن گرامیداشت خاطره آنها برای تحقق اهداف و آرمانهایشان فداکاری کرد.
اکرمی بابیان اینکه ˈعزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در 35 سال گذشته همگی مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان استˈ، از مردم و مسوولان خواست با بصیرت در جهت تحقق اهداف، نظام و دولت بکوشند و از آرمان های شهیدان پاسداری کنند.
این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار برگزار شد. ک2
7536/616

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن