تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820087678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فوتباليست قمي به رقابت‌هاي جام پادشاهي قزاقستان اعزام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۳ (۱۱:۳۰ق.ظ)
فوتباليست قمي به رقابت‌هاي جام پادشاهي قزاقستان اعزام شد فوتباليست قمي با دعوت به مر حله جديد برنامه هاي آماده سازي و اردوي تدارکاتي تيم ملي فوتبال رده سني نوجوانان کشورمان به رقابت هاي تورنمنت بين المللي جام پادشاهي قزاقستان اعزام شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اردوي آماده سازي تيم ملي فوتبال نوجوانان زير 16سال در کمپ تيمهاي ملي در حال برگزاري است و در اين اردو به نمايندگي از جوانان مستعد و آينده دار فوتبال استان قم، اميرحسين رنگرز جدي بازيکن تيم نوجوانان صبا حضور دارد.
نفرات حاضر در اين اردو به تورنمنت بين المللي قزاقستان اعزام شدند، تورنمنتي که رقابت هاي آن با حضور تيم هاي مطرح فوتبال کشورهاي مختلف تا دهم تيرماه ادامه خواهد شد و ملي پوشان آمادگي بيشتري براي رويارويي با حريفان خود در مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا کسب مي کنند.
با توجه به اينکه تيم زير 16 سال بازي‌هاي مهمي پيش رو دارد‌، پيش از اينکه راهي رقابت هاي جام پادشاهي قزاقستان شود، در تورنمنت بين المللي فوتبال آذربايجان نيز حضور يافت و در جدال و رقابت نزديک با تيم هاي مطرح شرکت کننده در آن به مقام قهرماني دست پيدا کرد.
اين در شرايطي است که تيم فوتبال رده سني نوجوانان کشورمان مسابقات قهرماني آسيا را در پيش دارد و اين مسابقات به عنوان مرحله مقدماتي جام جهاني زير 17 سال شيلي نيز محسوب مي‌شود و به همين خاطر فدراسيون فوتبال موافقت خود را با حضور تيم فوتبال نوجوانان زير 16 سال در جام پادشاهي قزاقستان که تيرماه برگزار مي‌شود، اعلام کرد و اين تيم راهي اين بازي ها شد.
با توجه به حساسيتي که فدراسيون فوتبال نسبت به تيم هاي رده هاي سني پايه براي حضور مفوق در مسابقات قهرماني آسيا و کسب سهميه جام جهاني دارد، قرار است تا اين تيم با حمايت همه جانبه فدراسيون، روند آماده‌سازي خود را تا پيش از شروع اين مسابقات ادامه دهد.
در حال حاضر مصطفي قنبرپور مسئوليت سرمربيگري تيم ملي فوتبال رده سني نوجوانان زير 16 سال کشورمان را بر عهده دارد و اين تيم بايد به زودي در رقابت هاي قهرماني آسيا که مجوز حضور در بازي‌هاي جهاني است به ميزباني کشور تايلند به مصاف رقباي آسيايي برود و جواز مسابقات جهاني شيلي را کسب کند.
اميرحسين رنگرز جدي به عنوان تنها ملي پوش فوتبال استان قم در ترکيب تيم ملي فوتبال نوجوانان کشورمان در حالي راهي مسابقات تورنمنت بين المللي فوتبال جام پادشاهي قزاقستان مي شود که در خرداد ماه همراه با تيم ملي در رقابت هاي 12 جانبه فوتبال بين المللي آذربايجان حضور يافت و در ترکيب اصلي تيم ملي در ديدار نهايي برابر تيم ملي فوتبال نوجوانان ترکيه قرار گرفت و با کسب برتري يک بر صفر به مقام قهرماني دست يافت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن