تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر فوتسال قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۵۲ق.ظ)
دبير هيئت فوتبال قم: افزايش تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر فوتسال قم دبير هيئت فوتبال قم از افزايش تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر فوتسال قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي احمدي اظهار کرد :امسال براي نخستين بار مسابقات فوتسال ليگ برتر باشگاه‌هاي استان قم را با حضور 14 تيم برگزار مي‌شود.
وي گفت :هيئت فوتبال استان قم بدين دليل ، اين تصميم را اتخاذ کرده که قم از نظر توانايي فني ، در جمع استان‌هاي فوتسال خيز کشور قرار دارد و افزايش اين تعداد تيم به ليگ دسته اول به افزايش سطح کيفي فوتسال قم کمک شاياني مي‌کند.
دبير هيئت فوتبال قم افزود : مسابقات فوتسال ليگ دسته اول باشگاه‌هاي استان قم در گذشته با شرکت 10 تيم و ظرف سال‌هاي اخير با شرکت 12 تيم برگزار شده اما کميته فوتسال قصد دارد اين مسابقات را در سال 93 با تعداد 14 تيم برگزار کند.
احمدي بيان کرد: در مسابقات فوتسال ليگ دسته دوم قم در سال 92، 2 تيم به‌صورت مستقيم و 2 تيم پس از حضور در پلي‌آف و مسابقه با 2 تيم انتهاي جدولي ليگ دسته اول به اين دسته راه يافتند.
وي ابراز کرد: در گروه نخست اين رقابت‌ها تيم‌هاي سادات، انصار، ياس، پويا، شهداي جنت‌آباد، کوثر، پاسارگاد و ميعاد حضور داشتند و در اين گروه تيم فوتسال مقاومت با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت و بار ديگر به ليگ دسته اول صعود کرد و پويا نيز در پلي‌آف تيم آبادگران را برد و راهي دسته اول شد.
دبير هيئت فوتبال قم عنوان کرد : در گروه دوم و در رقابت تيم‌هاي فوتسال مقاومت، المپياد، ارم کيش، پاس، آسمان، ماهان، بيمه کارآفرين و پيام جعفريه تيم فوتسال انصار با کسب نتايج خوب در روزهاي پاياني مسابقات صدرنشين شد و جواز حضور در مسابقات فوتسال ليگ دسته اول قم را به دست آورد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن