تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819651158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان قم به نيازهاي مردم منطقه 2 نگاه ويژه داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۴۳ق.ظ)
استاندار قم: مسئولان قم به نيازهاي مردم منطقه 2 نگاه ويژه داشته باشند استاندار قم از تمام مسئولان خواست نسبت به نيازهاي منطقه دو قم که يکي از مناطق محروم محسوب مي‌شود، نگاه ويژه داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدصادق صالحي‌منش در مراسم بهره‌برداري از پروژه استخر حجاب واقع در مجموعه ورزشي شهداي جوادالائمه منطقه نيروگاه قم، در سخناني تصريح کرد: يکي از برکات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر اين است که بودجه کشور با حساب دقيق در حال توزيع است.
وي ادامه داد: امروز اختيار کشور در دست خود مردم است، مسئولان اداره امور کشور را با اولويت رفع نيازهاي مردم انجام مي‌دهند و شاهد هستيم که در يکي از مناطق محروم قم در شرايطي که کشور از نظر اقتصادي در وضعيت خوبي نيست، يکي از طرح‌هاي مهم عمراني به بهره‌برداري مي‌رسد که اين بسيار ارزشمند است.
استاندار قم تاکيد کرد: منطقه 2 قم يکي از مناطق محروم و کم‌برخوردار است و بايد نگاه ويژه و کار ويژه از سوي تمامي مسئولان استان نسبت به اين منطقه صورت بگيرد، مسئولان قم خوشبختانه در گذشته براي تحقق اين مهم اقدام کرده‌اند و افتتاح اين استخر يکي از ثمره‌هاي اين نگاه وي‍ژه است.
وي يادآور شد: در حاليکه کشور اکنون از نظر اقتصادي در بدترين وضعيت ممکن قرار دارد، انجام چنين کار بزرگي از سوي متوليان امر، يک اتفاق بسيار مهم است و بايد از اين نظر به درگاه خداوند بزرگ شاکر باشيم و قدر خادمان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را بدانيم.
حجت‌الاسلام والمسلمين صالحي‌منش ابراز کرد: ما در کشوري زندگي مي‌کنيم که مقام معظم رهبري به عنوان ادامه دهنده راه امام راحل (ره) به حق کشور را اداره مي‌کند و به مناطق محروم و نيازهاي مردم اين مناطق نگاه ويژه دارد، بنابراين بايد از اين بابت قدردان باشيم.
وي با بيان اينکه مناطق محروم قطعا بيشتر مورد حمايت قرار مي‌گيرند تصريح کرد: بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) فرمودند «من يک موي کوه‌نشينان را با تمام زندگي کاخ‌نشينان عوض نمي‌کنم»، بنابراين ما نيز کمال احترام را به مناطق محروم مي‌گذاريم و رسيدگي به آنها را وظيفه خود مي‌دانيم.
استاندار قم در ادامه از اختصاص پروژه استخر حجاب براي استفاده ويژه بانوان تقدير کرد و افزود: اينکه زنان در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حقوق بالايي دارند شعار نيست، بلکه در عمل شاهد توجه به مسائل مربوط به اين قشر از جامعه هستيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود از اقداماتي که ارگان‌هايي همچون اداره کل ورزش و جوانان، شهرداري و ديگر زحمت‌کشان بخش عمران و آباداني قم براي تحول عمراني در قم انجام مي‌دهند تقدير کرد و گفت: قطعا براي اين تحول زحمات بسيار زيادي کشيده مي‌شود و از همه تشکر مي‌کنم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن