تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804157987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خيرين براي تهيه داروهاي مورد احتياج نيازمندان، به هلال احمر کمک کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۴۷ق.ظ)
مديرعامل جمعيت هلال احمر قم: خيرين براي تهيه داروهاي مورد احتياج نيازمندان، به هلال احمر کمک کنند مديرعامل جمعيت هلال احمر قم گفت: تهيه داروهاي کمياب مورد احتياج نيازمندان از وظايف هلال احمر است اما هزينه بسيار زيادي دارد و از خيرين مي خواهيم که در اين مسئله هم به هلال احمر کمک کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد گلفشان در نشست هم انديشي خيرين و داوطلبان جمعيت هلال احمر قم که به منظور جمع‌آوري هداياي مردمي براي اهدا به نيازمندان در سالن اجتماعات مجتمع وتوس برگزار شد با اشاره به فعاليت‌هاي خيريه هلال احمر، اظهار کرد: جمعيت هلال احمر بيش از يک دهه در زمينه تهيه جهيزيه براي نوعروسان، تهيه تجهيزات پزشکي و هزينه‌هاي درمان نيازمندان و کمک‌هاي کالايي به محرومان فعاليت مي‌کند.
مديرعامل جمعيت هلال احمر قم با اشاره به نقش واسطه‌اي هلال احمر به عنوان پل ارتباطي بين نيازمندان و توانمندان جامعه، افزود: جميعت هلال احمر بررسي مي‌کند در جامعه، خانواده‌هاي نيازمند چه مشکلات و معضلاتي دارند و نياز آن‌ها را به خيران ارجاع مي دهد و با کمک آنها مشکلات اين خانواده‌ها بدون تماس مستقيم خيران با نيازمندان به منظور حفظ کرامت انساني رفع مي شود.
وي با اشاره به آمار تهيه جهيزيه عروس، تصريح کرد: امسال براي بيش از 20 عروس جهيزيه تهيه شد و زيبايي اين حرکت خداپسندانه حفظ کرامت انساني است.
گلفشان با تاکيد بر ويژگي هاي خانواده هاي نيازمند جامعه، عنوان کرد: بسياري از افراد آبرومند هستند که از مشکلات متعدد مالي و هزينه‌هاي سنگين درمان رنج مي‌برند اما نياز خود را با کسي مطرح نمي‌کنند، بنابراين ما وظيفه داريم با کمک خيران اين افراد را شناسايي کنيم و تا حد امکان مشکلات آنها را با حفظ کرامتشان رفع کنيم.
مديرعامل جمعيت هلال احمر قم با تاکيد به اينکه خيران بازوان توانمند جمعيت هستند، گفت: داروخانه ما در هلال احمر داروهاي کمياب را دارد تا افراد براي تهيه اين داروها مشکل و هزينه سفر به شهرهاي ديگر را متحمل نشوند اما متاسفانه هزينه اين داروها سنگين است و افرادي که توان پرداخت آن را ندارند از ما کمک مي‌خواهند.
وي با اشاره به تدوين اساسنامه مجمع خيران و داوطلبان جمعيت هلال احمر قم، تاکيد کرد: به‌زودي انتخابات هيئت مديره اين مجمع برگزار و هيئت مديره آن انتخاب مي‌شود که تمام امور مربوط به انجمن با مديريت هيئت مديره آن به اجرا مي شود که اميدواريم براي رفع نياز افراد موثر باشد.
گلفشان با اشاره به رابطه اعضاي جمعيت در بخش مددکاري با خيران براي انتقال مشکلات بيماران، بيان کرد: با اين رابطه هزينه دارو و درمان بيماران تامين و مشکل نيازمندان رفع مي شود که در برخي از مواقع سبب نجات جان يک فرد مي‌شود و کاري بسيار ارزشمند و ماندگار است.
مديرعامل جمعيت هلال احمر قم با اشاره به توکل به خداي متعال، خاطرنشان کرد: بايد همواره از خداي متعال بخواهيم که اگر نيازمندي در جامعه است آن را در مسير زندگي ما قرار دهد تا با توان موجود مشکل آن را برطرف کنيم و از اين فرصت براي تامين حداقل نياز افرادي که در جامعه اسلامي زندگي مي‌کنند و مشکلاتي دارند بهترين بهره‌برداري را انجام دهيم تا سعادت دنيا و آخرت نصيب ما شود.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن