تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804117430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جلسه نمايندگان قم در مجلس با وزرا و مسئولان کشوري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۴۸ق.ظ)
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي خبر داد: برگزاري جلسه نمايندگان قم در مجلس با وزرا و مسئولان کشوري نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از برگزاري جلسه با برخي از وزرا، رئيس سازمان صداوسيما و ديگر مسئولان کشوري براي بررسي و پيگيري مشکلات قم خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد اميرآبادي فراهاني به تشريح جلسات و دستاوردهاي نشست‌هاي نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با چند تن از وزرا و مسئولين ارشد نظام پرداخت و اظهار کرد: در نخستين نشست به همراه حجت‌الاسلام والمسلمين آشتياني در مراسم افتتاحيه قرارگاه فرهنگي شهرداري قم که با حضور چهره‌هاي فرهنگي و رسانه‌اي کشور در محل معاونت رسانه‌هاي مجازي صدا و سيماي جمهوري اسلامي تهران برگزار شد شرکت کرديم که اميدواريم اين قرارگاه فرهنگي با اهداف بلندي که دارد بتواند شهرداري را در ارائه خدمت به شهروندان ياري کند.
وي ادامه داد: دومين نشست در محل کميسيون برنامه بودجه مجلس با حضور دکتر هاشمي رئيس سازمان بهزيستي کشور، دکتر سليقه مديرکل بهزيستي استان و معاونين وي به منظور بررسي مشکلات سالمندان، معلولين و مددجويان بهزيستي قم برگزار شده و در نهايت تصميمات بسيار خوبي در اين جلسه گرفته شد.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در ادامه به تشريح دستاوردهاي اين نشست پرداخت و گفت: از مصوبات جلسه فوق مي‌توان به اختصاص 300 ميليون تومان وام بلاعوض براي پرداخت به مددجويان و معلولين، حل مشکل پشت نوبتي‌ها با اختصاص اعتبار لازم براي 95 نفر زن سرپرست خانوار و 250 معلول، ايجاد ظرفيت براي سالمندان و معلولين به تعداد 100 نفر، بيمه 400 زن سرپرست خانوار با موافقت سازمان تامين اجتماعي و تامين اعتبار اردوگاه فرهنگي اجتماعي بهزيستي براي افتتاح در سال 93 اشاره کرد.
اميرآبادي همچنين از برگزاري نشستي با رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران خبر داد و اظهار کرد: در اين نشست ضمن قدرداني از زحمات رسانه ملي به بررسي مشکلات صدا و سيماي مرکز قم و دغدغه‌هاي مردم و احتياجات استان پرداختيم که اين نشست نيز نتايج ارزشمندي را به همراه داشت.
وي افزود: جلسه ديگر نشست با وزير و معاونين وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات بود که با حضور استاندار قم برگزار شد که اين جلسه نيز مصوبات بسيار ارزشمندي داشت.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي به تشريح دستاوردهاي جلسه برگزار شده با وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اشاره کرد و گفت: اهم مصوبات اين جلسه به روزرساني، واگذاري تلفن ثابت در قم و روستاهاي استان، رفع اختلالات تلفن همراه در استان، ايجاد زير ساخت شهرک IT در قم، ايجاد شبکه ملي اطلاعات کشور به صورت پايلوت درقم، تشکيل کميته راهبردي ايجاد محتوا در حوزه فرهنگ و دين، کمک به شرکت مخابرات استان قم در تخفيف و واگذاري پهناي باند مراکز فرهنگي، گسترش خدمات مراکز دولت الکترونيک و چند مصوبه ديگر بود که اميدواريم با اجرايي شدن تمام اين مصوبات گامي در خدمت به مردم شريف استان قم برداشته باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن