تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802249895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم استان تهران رسانه مستقل ندارند/ بی توجهی رسانه ملی به برنامه های ملی و دینی استان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران گزارش خبری مهر؛
مردم استان تهران رسانه مستقل ندارند/ بی توجهی رسانه ملی به برنامه های ملی و دینی استان
دماوند - خبرگزاری مهر: هم اکنون مردم شهرستانهای استان تهران با بیش از پنج میلیون جمعیت رسانه مستقل ندارند به همین خاطر برنامه های برگزار شده در این شهرستان ها آن طور که باید در رسانه ملی پوشش داده نمی شود.



به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با حضور نصرت الله لطفی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های شورای هماهنگی و حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در دماوند برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام محمد علاالدینی با اشاره به ویژگی های فرهنگی و اجتماعی شهرستان دماوند اظهار داشت: خطه دماوند با ویژگی های منحصر به فرد خود، منطقه عالم پرور بوده و بزرگان و اندیشمندان زیادی را به کشور معرفی کرده است. امام جمعه دماوند افزود: مردم دماوند از دیرباز و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری قرار داشته و در مناسبت های ملی و دینی حضور حماسی خود را به رخ جهانیان کشانده اند. وی ادامه داد: مسئولان و مدیران گذشته و فعلی دماوند همکاری مناسبی را با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان داشته و با کمک مدیران همواره شاهد برگزاری مراسم های پرشوری در دماوند هستیم.

تدارک برنامه های ویژه جهت پاسداشت حادثه هفتم تیر در این نشست حجت الاسلام سید محسن محمودی نیز با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید بهشتی اظهار داشت: ستاد بزرگداشت مراسم هفتم تیر در همه شهرستان های استان تهران شکل گرفته است و برنامه های خوبی را جهت پاسداشت شهید بهشتی و 72 تن از یاران وفادارش تدارک دیده اند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در مراسم هفتم تیر تلاش خواهد شد تا با برگزاری محافل عمومی و نشست های متعدد، جریان نفاق در گذشته و حال برای مردم تبیین شود. محمودی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم یوم الله 14 و 15 خرداد در سطح شهرستان های استان تهران متذکر شد: طبق گزارش های ارسالی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، برنامه های ویژه و مناسبی در سطح استان تهران برگزار شده است. این مسئول گفت: یکی از ویژگی های برنامه های امسال 14 و 15 خرداد، دعوت از شخصیت های برجسته کشوری و لشکری بود که توانست بر کیفیت مراسم امسال بیفزاید و باید از همه متولیان ستاد 14 و 15 خرداد در سطح استان تهران تشکر و قدردانی کرد. انتقاد ائمه جمعه از عدم پوشش برنامه های ملی و دینی استان تهران در رسانه ملی وی ادامه داد: شهرستان های استان تهران علیرغم همجواری با پایتخت از برخی امکانات مهم و ضروری محروم هستند که این مسأله توجه بیشتر مسئولان به این مناطق را می طلبد، متأسفانه با اینکه در سطح شهرستان های استان تهران برنامه های فرهنگی و مذهبی متعددی برگزار می شود اما رسانه ملی نسبت به آن توجه لازم را ندارد. محمودی اضافه کرد: مردم شهرستان های استان تهران با بیش از پنج میلیون جمعیت، رسانه مستقل ندارند به همین خاطر برنامه های برگزار شده در سطح این شهرستان هاپوشش داده نمی شود که این موضوع انتقاد جدی ائمه جمعه و مسئولان را به همراه داشته است.

این مسئول عنوان کرد: امروز مدیران و مسئولان باید دست به دست هم داده و تلاش کنند تا با ارتقای سیاسی و فرهنگی شهرستان های استان تهران، حق مردم این مناطق را ادا کرده و با تأسیس صدا و سیمای شهرستان های استان تهران نسبت به پوشش برنامه های استان تهران توجه لازم را صورت دهند. در ادامه این نشست ناصر محمودی فر نیز در سخنانی با تجلیل از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت های ملی و انقلابی اظهار داشت: حقیقتا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه های ملی و انقلابی نقش بی بدیلی را ایفا کرده و باعث پیوند بیشتر مردم با انقلاب اسلامی شده است. فرماندار دماوند افزود: امروز رساندن پیام های انقلاب یکی از وظائف مهم مدیران و مسئولان کشور به مردم بویژه نسل جوان است که در این میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه مهم و خطیری را بر عهده دارد. وی ادامه داد: اگر به خوبی پیام ها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جوان کشور انتقال یابد، قطعا دشمن با برنامه ریزی و توطئه های مختلف نمی تواند به کشور آسیب وارد کند. هفتم تیر باید افشا کننده چهره پلید جریان نفاق باشد در این نشست نصرت الله لطفی نیز با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش اظهار داشت: امروز باید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه های گرامیداشت هفتم تیر از همه ظرفیت ها برای معرفی چهره نفاق به مردم بویژه نسل جوان استفاده کند. معاون حقوقی، امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: هفتم تیر باید افشا کننده چهره پلید جریان نفاق در گذشته و در عصر کنونی باشد که متولیان امر بایستی از این فرصت به خوبی استفاده کنند. وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در برنامه های مختلف انقلابی بیان داشت: مردم همواره در مقاطع مختلف نظیر راهپیمایی 22 بهمن و مراسم گرامیداشت یوم الله 14 و 15 خرداد پیوند خود را با انقلاب اسلامی نشان داده اند و باید همیشه قدردان این مردم بود.










۱۳۹۳/۴/۵ - ۰۹:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن