تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806873242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی یکی از بازي‌هاي بسيار موفق در نمايشگاه E3 2014


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
معرفی یکی از بازي‌هاي بسيار موفق در نمايشگاه E3 2014
نسخه جدید Dragon Age در هفته اول مهر ماه عرضه مي‌شود.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ يکي از بازي‌هاي بسيار موفق در نمايشگاه E3 2014 بازي Dragon Age: Inquisition بود. توانمندي BioWare در ساخت بازي‌هاي نقش‌آفريني بر بازي دوستان پوشيده نيست. بي‌شک اين استوديو را مي‌توان يکي از موفق‌ترين سازندگان بازي در جهان دانست که به تنهايي، وزن کفه ترازوي رقابت را براي مالک خود، EA Games سنگين‌تر کرده است. در E3 2014 نيز همين استوديو بود که با نمايش بازي Dragon Age: Inquisition نگاه‌ها را به خود دوخت و کنفرانس EA را در صدر اخبار بازي‌هاي رايانه‌اي قرار داد. اين در حالي است که BioWare سال بسيار پرکاري را پشت سر مي‌گذارد. در هر حالي که دو بسته توسعه براي نسخه آنلاين جنگ ستارگان توسط اين استوديو در حال توسعه است، BioWare دو بازي Dragon Age: Inquisition و نسخه آتي از سري Mass Effect (با نامي به جز Mass Effect) را نيز در دست دارد اما فعلا، کامل‌ترين پروژه Dragon Age: Inquisition محسوب مي‌شود.







بازي Dragon Age: Inquisition سومين بازي بزرگ از سري اصلي عصر اژدها محسوب مي‌شود، در حالي که داستان آن به طور همزمان، ادامه‌اي بر داستان دو بازي Dragon Age II و Dragon Age: Origin محسوب مي‌شود. اگر چه سازنده بازي در هر شرايطي از توضيح حتي اجمالي داستان بازي خودداري کرده است اما با گردآوري توئيت‌هاي اين شرکت، روشن شده است که داستان بازي، به کل از داستان قهرمانان نسخه پيشين مجزاست و قهرماناني جديد را معرفي خواهد کرد. اگر چه بازي همچنان در فضاي جغرافيايي سرزمين‌هاي خيالي Thedas اتفاق مي‌افتد اما شرايط نسبت به نسخه‌هاي قبل به کلي تغيير کرده است. سرزمين‌ها ميان دو گروه از شواليه‌ها و Mageها تقسيم شده است و يک جنگ بزرگ ميان اين دو گروه براي کسب موقعيت برتر در جريان است. به تعبير مدير گروه سازنده، قهرمان بازي قصد دارد جهان را از دست خودش نجات دهد!







بر اساس ادعاي سازنده بازي، سرزمين Thedas حداقل 5 برابر بزرگ‌تر از سرزمين‌هاي نسخه‌هاي قبلي اين بازي است. اگر چه در بازي‌هاي قبلي مسير داستان و حرکت جغرافيايي به طور کلي خطي فرض شده بود، در اين نسخه آزادي عمل بيشتري به بازيکن داده شده است. البته اين آزادي عمل، شبيه به حرکت در نقشه تاکتيکي در بازي Origins است که در Dragon Age II حذف شده بود. بازيکن مي‌تواند گروه را در يک نقشه به حرکت وادارد. ممکن است مثل نسخه اول، برخورد گروه در ميانه راه با دسته‌اي از دشمنان يا راهزنان، مانع از ادامه حرکت گروه و نقطه آغازين يک جنگ کوچک باشد، با اين حال سازنده تاکيد کرده است که جنگ‌ها در بازي، با چيزي که در گذشته ديده‌ايم، تفاوت‌هايي خواهد داشت. کلاس مبارزاتي، موقعيت فيزيکي هر يک از اعضاي گروه و اجراي همزمان چندين توانايي توسط اعضاي گروه، موضوعي بسيار مهم براي پيروزي در نبردها خواهد بود.







ديالوگ ميان رهبر گروه و اعضاي گروه ديگر در دل کمپ و در آرامش اتفاق نمي‌افتد، بلکه وقايع متعدد و داستان پر فراز و نشيب بازي، موقعيت‌هاي متعددي را براي ورود اعضاي تيم به داستان و تقابل يا همراهي آن‌ها با رهبر گروه فراهم مي‌نمايد. از اين منظر بايد گفت BioWare قصد دارد دست از کليشه‌اي که در بسياري از بازي‌هاي خود از جمله Mass Effect و Dragon Age به يک امضا براي اين شرکت تبديل شده بود، بردارد.


از منظر گرافيکي Dragon Age: Inquisition در پيش نمايش‌ها پيشرفت خوبي نسبت به نسخه‌هاي قبلي داشته است اگر چه در مقايسه با بازي‌هاي نسل هشتمي اين روزها، اين بازي شبيه به يک اتفاق فوق‌‌العاده نيست. البته شايد بتوان اين موضوع را به ميزباني کنسول‌هاي نسل هفتمي از اين بازي نسبت داد.


Xbox One ،PS4 ،PS3 و Xbox 360 کنسول‌هاي ميزبان اين بازي هستند و مثل هميشه، سيستم‌عامل‌هاي ويندوز نيز تنها سيستم‌عامل ميزبان اين بازي در رايانه خواهد بود. اين بازي در نيمه مهر ماه سال جاري به عرضه عمومي گذاشته خواهد شد.








تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن