تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819130263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال آمریکا از تبرئه یکی از رهبران مخالف بحرینی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استقبال آمریکا از تبرئه یکی از رهبران مخالف بحرینی نیویورک- ایرنا- وزارت امور خارجه آمریکا از تبرئه یکی از رهبران مخالفان بحرینی از اتهام اقدام تروریستی توسط دادگاهی در آن کشور استقبال کرد.


به گزارش ایرنا وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای از تبرئه خلیل مرزوق توسط دادگاه عالی بحرین و اتهامات همکاری با تروریسم استقبال و ابراز امیدواری کرد که این اقدام به مصالحه در بحرین کمک کند.
بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا بدون اشاره به ادامه سرکوب مخالفان سیاسی و مردم معترض توسط حکومت آن کشور از حکومت و مخالفان بحرینی خواسته است که از خشونت دست بردارند!
این بیانیه خواستار شکل گیری توافق میان مخالفان و حکومت پادشاهی بحرین به منظور مشارکت کامل در انتخابات آینده آن کشور و تشکیل دولتی فراگیر شده است.
خلیل مرزوق، از رهبران جمعیت وفاق اسلامی بحرین است که توسط دادگاه عاای آن کشور از اتهام تحریک به تروریسم تبرئه شده است.
جمعیت وفاق اسلامی یکی از بزرگترین گروه های سیاسی بحرین است.
این کشور حوزه خلیج فارس از سال 2011 شاهد اعتراض های فراگیر مردمی به حکومت استبدادی خاندان خلیفه بوده که سال هاست بر آن کشور حکم می راند.
دولت آمریکا از حامیان بین المللی حکومت بحرین بوده و بزرگترین پایگاه دریایی نظامی آن در خلیج فارس در خاک بحرین قرار دارد.
1917

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن