تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821114642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنيت کامل در همه مرزهاي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۱۶ب.ظ)
امنيت کامل در همه مرزهاي کشور فرمانده مرزباني نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در اروميه گفت: تاکنون هيچ گونه ناامني از ناحيه گروهکهاي تروريستي-تکفيري در مرزهاي کشورمان نداشته ايم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ سردار حسين ذوالفقاري صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي و مطبوعات در اروميه با اشاره به حوادث و ناامني هاي اخير در کشور عراق اظهار داشت: تا به امروز هيچ گونه ناامني در مناطق غربي کشور نداشيم و پيش بيني ها و تدابير لازم جهت مقابله با هرگونه اقدام احتمالي در منطقه، توسط نيروهاي نظامي و مرزباني ناجا انديشيده شده است.
وي به اقدامات مختلف مرزباني در مناطق جنوب شرق نيز اشاره کرد و گفت: در نتيجه هوشياري مرزبانان تحرکات گروهک ها در چندماه اخير در آنسوي مرزها به صورت چشمگير کاهش يافته و امنيت لازم در اين مناطق مرزي برقرار است.
بگفته فرمانده مرزباني کشور در حال بخشي از خلاءهاي مناطق مرزي در جنوب شرق کشور توسط نيروي زميني سپاه و بخشي نيز توسط مرزباني ناجا در حال ساماندهي است و در همين ارتباط مجموعا 160 پايگاه و پاسگاه مرزي و حدودا 230 کيلومتر جاده در حال احداث مي باشد که اميدواريم طي سه ماه آينده آماده بهره برداري شوند.
سردار ذوالفقاري ضرورت توسعه پاسگاهها و پايگاههاي مرزي، احداث جاده هاي دسترسي در مرزهاي غربي کشور و تجهيز آنها به امکانات پيشرفته از جمله تجهيزات اپتيکي را خاطرنشان ساخت و گفت: با اختصاص بخش زيادي از اعتبارات سال 92 در اوايل امسال روند طرحهاي عمراني سرعت بيشتري مي گيرد.
فرمانده مرزباني ناجا اعتبارات سال گذشته اين نيرو را اختصاص داده شده 88 ميليارد تومان اعلام و افزود: فقط 26 درصد اين اعتبار تا پايان سال قبل اختصاص يافت و مابقي آن اوايل امسال پرداخت شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن