تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819427403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت، طرح نظام سلامت را بدون شعار و منت اجرايي کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۲۵ب.ظ)
استاندار کهگيلويه و بويراحمد: دولت، طرح نظام سلامت را بدون شعار و منت اجرايي کرد استاندار گفت: طرح نظام سلامت را طرح خدمت ماندگار و پرحلاوت دولت يازدهم برشمرد و گفت: کام محرومان از اين طرح عادلانه بيش از ساير اقشارشيرين خواهد شد و رويکردي از خدمتي عيني ازعدالت محوري دولت اعتدالگراي تدبير واميد است که بدون شعار و منت آن را اجرا يي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، خادمي استاندار کهگيلويه و بويراحمد در خصوص اهميت طرح تحول نظام سلامت، اصلاح سريع شاخص‌هاي بهداشتي حفاظت مالي از مردم در برابر هزينه‌هاي سنگين درماني، تامين دسترسي عادلانه به خدمات سلامت و افزايش کيفيت خدمات سلامت را نيازمند ايجاد تحول و اجراي طرحي نو به عنوان نظام سلامت همگاني و ملي دانست.
خادمي، طرح نظام سلامت را طرح خدمت ماندگار و پرحلاوت دولت يازدهم برشمرد و گفت: کام محرومان از اين طرح عادلانه بيش از ساير اقشارشيرين خواهد شد و رويکردي از خدمتي عيني ازعدالت محوري دولت اعتدالگراي تدبير واميد است که بدون شعار و منت آن را اجرا يي کرد.
وي به پيامدهاي اجتماعي و اقتصادي طرح تحول سلامت براي مردم مناطق کم برخوردار نظير کهگيلويه و بويراحمد اشاره کرد و گفت: دولت اعتبارات کلاني را در اين بخش براي رفاه حال و کمک به درمان بيماران و افزايش شاخص سلامت اختصاص داده است.
استاندار حضور بيشتر بخش خصوصي در برنامه‌هاي حوزه سلامت از جمله مسئله پيشگيري را مهم دانست و تصريح کرد: با اينکه پيشگيري که سبب کاهش ابتلا به امراض و بيماري است، درصد کمي حدود 20 درصد هزينه را دارد، اثر بخشي آن در جامعه بيشتر از مسئله درمان است که بيش از 80 درصد هزينه اين حوزه را به خود اختصاص داده است.
وي با بيان اينکه، رهبر معظم انقلاب با ابلاغ سياست‌هاي کلان سلامت، بر توجه به اين مسئله تاکيد داشتند، گفت: اين امر سرعت بخشي و حمايت ‌طلبي گسترده‌اي را در اجراي موفق طرح نظام سلامت ايجاد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن